تروریست ها در جنوب ادلب

نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین ۱۰ ساعته توانستند ارتفاع « الاسود» و پایگاه پدافند هوایی را به کنترل خود در بیاروند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از جنوب استان ادلب حاکیست، سرعت عملیات نیروهای جبهه مقاومت به شکل محسوسی افزاش یافته و مواضع عناصر تروریستی جبهه النصره به صورت گسترده هدف قرار گرفته می شود.

از صبح امروز، بیشترین تمرکز نیروهای جبهه مقاومت ( یگان موشکی) به هدف قراردادن حومه شهرک « ابودالی»، مهم ترین پایگاه گروه تروریستی جبهه النصره در جنوب استان ادلب معطوف شد؛ جنگنده های روسی و سوری هم در حمایت از یگان های زمینی جبهه مقاومت به شدت پایگاه های تروریست ها را هدف قرار دادند.

**برای مشاهده بهتر جزییات روی نقشه کلیک کنید**

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق از حملات بی سابقه هوایی علیه پایگاه های عناصر تروریستی خبر داد و افزود: نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین ۱۰ ساعته توانستند ارتفاع « الاسود» و پایگاه پدافند هوایی را به کنترل خود در بیاروند.

وی با بیان این که عملیات آزادسازی این دو منطقه مهم از از حومه شهرک  المشیرفه صورت گرفت، گفت: در جریان پاکسازی ارتفاع « الاسود» و پایگاه پدافنی هوایی ۳۰ تن از عناصر تروریستی جبهه النصره کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، این دو منطقه در حومه شرقی شهرک « ابودالی» واقع شده اند و آزادسازی این مناطق به معنای رسیدن نیروهای جبهه مقاومت به دروازه شرقی شهرک ابودالی محسوب می شود؛ عناصر تروریستی هم به سمت مناطق شمالی ( ابوعمر و النیحه) عقب نشینی کردند.

نیروهای جبهه مقاومت پس از تثبیت مواضع در ارتفاع « الاسود» و پایگاه پدافند هوایی عملیات جدیدی را از حومه شهرک خفسین علیه عناصر تروریستی آغاز کردند و پس از درگیری های سنگین موفق شدند ارتفاع « رآس العین» ( شمال شرق خفسین) و شهرک « قبیبات ابو الهدی» را به کنترل خود درآورند.

ارتفاع « راس العین» و شهرک « قبیبات ابوالهدی» به دلیل قرار گرفتن در مجاورت ایستگاه قطار  دمشق - حلب و مسیر ارتباطی شهرک های « ابودالی و مورک» از اهمیت خاصی برخوردار است. در جریان درگیری ها برای پاکسازی این مناطق حدود ۴۰ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، نیروهای جبهه مقاومت خود را برای عملیات پاکسازی شهرک های « ام حارتین، عطشان و طامه» آماده می کنند؛ خبرها حاکیست،نیروهای مقاومت در حال حاضر به ورودی شهرک « ام حارتین» رسیده اند.

از سویی دیگر، عناصر تروریستی هم در حومه شهرک « المشیرفه» توانستند یک جنگنده سوری از نوع « L۳۹» را هدف قرار دهند و ساقط کنند؛ منابع میدانی اعلام کرده اند دو خلبان جنگنده جان سپردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    14 1
    باید به شدت بمباران بشن
  • IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    16 0
    همه خبر خوب بود جزء اونجا که جنگنده سوری ساقط شده
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    7 1
    جبهه مقاومت پیروزه
  • مهدی IQ ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    6 1
    کاراشون به زودی تموم میشه ایشالاه..بعدش باید برن سراغ نیروهای کُرد آمریکایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس