کد خبر 813474
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵
طارمی

طارمی محکوم به ماندن در پرسپولیس

به گزارش مشرق، محرومیت طارمی یک حسن داشت. حالا دیگر کسی از غیبت طارمی نمی‌ترسد. تا قبل از اتفاقات این چند ماه اخیر، نبودن طارمی بزرگترین کابوس پرسپولیسی‌ها بود. این که طارمی به هر دلیلی از پرسپولیس جدا شود برای هواداران این تیم بدترین خبر ممکن بود. حتی آنهایی که از خراب شدن پنالتی‌ها و دروازه‌‌های خالی حسابی از مهاجمشان دلگیر می‌شدند بودن او را به نبودنش ترجیح می‌دادند. بعد از محرومیت طارمی و رکوردهایی که پرسپولیس یکی پس از دیگری شکست اما حالا حرف زدن و فکر کردن به غیبت طارمی کار راحت‌تری است. آنقدر راحت که حتی مسئولان باشگاه به ترانسفر او در نیم‌فصل هم فکر می‌کنند! آنها به دنبال این هستند که با فروش زودهنگام طارمی حداقل از انتقال او سود مالی بدست آورند تا این که در پایان فصل بدون این که ریالی به پرسپولیس برسد طارمی لژیونر شود.

در حال حاضر اما تلاش های آنها به در بسته خورده است. تنها پیشنهاد طارمی از باشگاه الغرافه قطر است. پیشنهادی که نه طارمی علاقه ای به آن دارد و نه برانکو موافق آن است. طارمی در پاسخ به این پیشنهاد اعلام کرده که فقط می‌خواهد به اروپا برود و گزینه‌اش هم یونان است. گزینه‌ای که البته آن هم به نتیجه نخواهد رسید چون بعد از اعلام آمادگی طارمی برای حضور در یونان و انعکاس آن در رسانه‌های ایرانی، روزنامه گاتزتای یونان نوشت که هیچ تیم یونانی علاقه‌ای به جذب مهاجم پرسپولیس ندارد. به نوشته این روزنامه تیم‌های یونانی این روزها از نظر مهاجم شرایط خوبی دارند و حضور مهاجمانی مانند پریجوویچ و کولوریس جایی برای مهدی طارمی باقی نگذاشته است.

در حال حاضر طارمی فقط می‌خواهد به اروپا برود و احتمالا تنها گزینه‌اش یونان است، یونانی ها او را نمی‌خواهند و او هم نمی‌خواهد به الغرافه برود. ظاهرا در حال حاضر تنها گزینه طارمی ماندن در پرسپولیس است. این که این گزینه بعد از جام‌جهانی به گزینه‌های بیشتری افزایش پیدا می‌کند یا نه هنوز مشخص نیست اما این که باشگاه پرسپولیس درآمدی از فروش ستاره تیمش در نیم فصل بدست آورد، فعلا بعید به نظر می‌رسد.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    0 1
    نمکدان شکنها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس