کد خبر 813428
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰
گروگانگیر

پسر جوانی که از سوی دو برادر کینه‌جو ربوده و در باغ متروکه‌ای حبس شده بود با کمک نیروهای گشت بسیج آزاد شد.

به گزارش مشرق، چندی قبل نیروهای گشت بسیج در حوالی کن متوجه صدای کمک‌خواهی مردی از داخل باغی متروکه شدند. در چنین شرایطی نیروهای بسیجی برای کمک به مرد جوان وارد باغ شدند و دیدند که سه مرد جوان، پسر عریانی را دست و پا بسته و شکنجه می‌کنند. سه مرد جوان وقتی نیروهای بسیجی را دیدند از محل گریختند.

نیروهای بسیج همزمان با رهایی مرد جوان یکی از فراریان را بازداشت کردند.

پسر آزاد شده گفت: دو متهم فراری، برادران دوست صمیمی‌ام فرشاد هستند که الان دستگیر شده است. چندین سال است با پسر جوانی به نام فرشاد دوست هستم. او دو برادر به نام‌های بهمن و پرویز دارد که هر دو قهوه‌خانه‌ای در یکی از خیابان‌های شمالی تهران دارند.

فرشاد، مرا چند باری به قهوه‌خانه برادرانش برده بود و به همین دلیل آنها را می‌شناختم. امروز برای قلیان کشیدن به قهوه‌خانه آنها رفتم که بهمن و پرویز به من پیشنهاد دادند برای تفریح به باغ‌شان در حوالی کن برویم. آنها گفتند که فرشاد هم در باغ منتظر ما است. ما سه نفری به باغ رفتیم که داخل باغ فرشاد هم بود. 

ابتدا کمی با هم حرف زدیم که ناگهان بهمن و پرویز به من حمله کردند و مرا به شدت کتک زدند و بعد هم لباس‌هایم را بیرون آوردند و دست و پایم را با طناب بستند. در حالی که به شدت شوکه شده بودم با گریه و التماس درخواست کردم مرا رها کنند، اما آنها مرا شکنجه دادند و از من فیلم‌برداری کردند.

فرشاد در این مدت شاهد ماجرا بود و خیلی تلاش کرد مرا نجات دهد، اما موفق نشد تا اینکه صدای داد و فریاد مرا نیروهای بسیجی شنیدند و به داخل باغ آمدند و مرا نجات دادند. متهم دستگیر شده هم گفت: من درجریان آدم‌ربایی نبودم. برادرانم از من خواستند به باغ بروم و من هم رفتم که ساعتی بعد آنها همراه دوستم وارد باغ شدند. ساعتی بعد آنها ناگهان او را مورد کتک‌کاری قرار دادند که نیروهای بسیجی رسیدند و فرار کردند. 

پس از طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران برای دستگیری متهمان آدم‌ربا وارد عمل شده و در نهایت دو برادر آدم‌ربا را دستگیر کردند.

بهمن در بازجویی‌ها با اعتراف به جرم خود گفت: شاکی مدتی است با برادرم رابطه دوستی دارد. از آنجایی که احتمال می‌دادیم او معتاد به مواد مخدر است به او گفته بودیم ارتباطش را با برادرم قطع کند، اما فایده‌ای نداشت و ارتباط آنها هر روز نزدیک‌تر و صمیمی‌تر می‌شد تا اینکه فهمیدیم او برادرمان را معتاد کرده است.

ما از شاکی کینه به دل گرفتیم و تصمیم گرفتیم انتقام بگیریم. روز حادثه او را به بهانه تفریح به باغ بردیم و از او فیلم تهیه کردیم. او را تهدید کردیم که فیلمش را بین دوستان و بستگانش پخش می‌کنیم.

قصد داشتیم او را بترسانیم تا ارتباطش را با برادرم قطع کند که صدای داد و فریادش را نیروهای بسیجی شنیدند و به کمکش آمدند. 

متهم دیگر هم حرف‌های برادرش را تأیید کرد. 

متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس قرار گرفتند. 

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمود IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
    3 1
    درودبر برادران بسیجی. کاش از بسیج بیشتر حمایت میشد که فعالیتشون هم بیشتر میشدو جلو خیلی از دزدیها و جنایتها و....گرفته میشد
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
    2 0
    کار خوبی کردید
  • پویا IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
    1 0
    اگر گروگان معتاد بوده واقعاً حقش بوده این بلا سرش بیاد
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
      0 1
      حقشه آدمایی مثل تو رو اینجوری کنند.
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
    1 1
    خدا پشت وپناهتون...دوتا آشغالو اعدام کنید تا بقیه هم بفهمند آدم ربایی,محاربه هست .....مردم خیلی وقیح شدند...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس