فیفا

فیفا در نامه‌ای سه‌بندی جواب درخواست باشگاه پرسپولیس برای رفع محرومیت را داده است. پاسخی که علیرغم تلاش‌های دولتمردان ایرانی و ترکیه‌ای برای کمک به پرسپولیس، راهگشای رفع مشکلات این تیم نخواهد شد.

به گزارش مشرق، درپی توافق اخیر باشگاه پرسپولیس و باشگاه ریزه اسپور ترکیه با دخالت اردوغان، حسن روحانی و سلطانی‌فر برای پرداخت نکردن غرامت ۷۸۹ هزار و ۵۰۰ یورویی، مسوولان این باشگاه لایحه‌ای را تنظیم و به کمیته تعیین وضعیت فیفا ارسال کردند تا از محرومیت در دو پنجره نقل و انتقالات نیز رهایی یابند اما فیفا در پاسخ به پرسپولیس تاکید کرد که امکان تجدیدنظر در آرای فیفا نیست و این محرومیت پابرجا خواهد بود.

اکنون پاسخ فدراسیون جهانی فوتبال به نامه پرسپولیس روشن‌تر اعلام شده است. فیفا بعد از دریافت درخواست پرسپولیس، پاسخ سه بندی را برای باشگاه ایرانی ارسال کرده است. جزئیات این پاسخ به این شرح است:

۱- کمیته‌ی تعیین وضعیت فیفا صلاحیت قانونی برای رسیدگی مجدد به این پرونده را ندارد و پرسپولیس باید به مراجعه ذی‌صلاح مراجعه کند.

۲- تجدیدنظر خواهی برای این پرونده توسط CAS (دادگاه حکمیت ورزش) صورت می‌گیرد و باشگاه پرسپولیس باید به این نهاد مراجعه کند.

۳- محرومیت پرسپولیس به خاطر تخلف از ماده ۱۷ آیین‌نامه نقل و انتقالات به گونه‌ای نیست که با توافق این تیم و باشگاه ترکیه‌ای، این محرومیت تعلیق شود.

بر اساس پیگیری‌ها و با استناد به اظهارات اخیر مسوولان باشگاه پرسپولیس به نظر می‌رسد درخواست تجدیدنظر پرسپولیس در دادگاه حکمیت ورزش برای رفع محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات نیز پس از توافق با ریزه اسپور متوقف شده و فعلا در دستور پیگیری این باشگاه نیز قرار ندارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس