کد خبر 81335
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۱

مديركل هواشناسي استان تهران با اشاره به افت مجدد دماي هواي پايتخت در روز يكشنبه گفت: بر اين اساس تا روز چهارشنبه دماي هواي تهران حدود صفر باقي مي‌ماند.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، مهندس محسن جباري روز شنبه با اشاره به نقشه‌هاي پيش‌بيني هواشناسي افزود: بر اين اساس پيش‌بيني مي‌شود كه بارش برف تا ساعاتي ديگر در پايتخت قطع شده اما در روز يكشنبه براي مناطق شمالي استان تهران و ارتفاعات يخبندان پيش‌بيني مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه آسمان تهران در روز يكشنبه نيمه ابري، در شهرهاي شمالي افزايش ابر همراه با گاهي وزش باد و روز دوشنبه كمي ابري در بعضي ساعات افزايش ابر و گاهي باد خواهد بود، افزود: از اواخر وقت سه‌شنبه افزايش ابر در آسمان تهران پيش‌بيني شده است كه بر اين اساس براي روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه با ورود سامانه بارشي، موج جديد بارش‌ها در پايتخت پيش‌بيني مي‌شود.

سازمان هواشناسي كشور نيز اعلام كرد: بر اساس نقشه‌هاي پيش‌يابي در روز يكشنبه در برخي مناطق مركز، دامنه‌هاي البرز، سواحل شماليِ، شمال شرق و شرق كشور ابرناكي و بارش پراكنده برف و باران پيش‌بيني مي‌شود كه بتدريج از سمت غرب از ميزان ابرناكي كاسته مي‌شود.

همچنين در جزاير جنوبي و سواحل درياي عمان نيز رشد ابر، وزش باد، رگبار پراكنده و رعد و برق در انتظار نمي‌باشد. از بعدازظهر روز يكشنبه و روز دوشنبه تنها در سواحل غربي درياي خزر بارش پراكنده خواهد داشت و در ساير مناطق كشور جو آرام بوده و دماي هوا در نيمه شمالي كشور به طور نسبي افزايش مي‌يابد از بعدازظهر روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشي ديگري از سمت جنوب غرب به كشور مجددا بارش باران، رعد‌وبرق و وزش باد در جنوب غرب، دامنه‌هاي زاگرس جنوبي و به تدريج جنوب كشور و همچنين در نوار شمالي آغاز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس