ستارگان فوتبال

در حالی که هنوز نیمی از فصل لیگ های معتبر اروپایی باقی مانده است، 4 تیم توانسته اند با درخشش در لیگ کشور خود، تا حدودی سرنوشت قهرمان را مشخص نمایند.

به گزارش مشرق، با وجود اینکه از این فصل فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف و خصوصاً 5 لیگ معتبر اروپایی هفته های زیادی برای خلق شگفتی و  جنگ برای بدست آوردن عنوان قهرمانی باقی مانده است، اما 4 تیم توانسته اند در این فصل پیش از کریسمس و سال نو میلادی خودشان را در صدر جدول از رقبا جدا کنند و تا حدودی سرنوشت قهرمان را مشخص نمایند. در انگلیس، آلمان و فرانسه 4 تیم نمایش شگفت انگیزی را در این فصل ارائه داده اند.سرنوش لیگ های

منچسترسیتی، بارسلونا، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در این فصل درخشیده اند و پیش از نیم فصل توانسته اند پاداش تلاش خود را با صدرنشینی کسب کنند. بارسلونا با پیروزی در الکلاسیکو توانسته است از 17 دیدار این فصل خود 45 امتیاز را کسب نماید و 9 امتیاز بیشتر از اتلتیکو مادرید تیم دوم جدول کسب نماید.

بارسلونا

                                                                                                                                                            بارسلونا

در لوشامپیونه فرانسه تیم پاری سن ژرمن با هدایت اونای امِری در این فصل نتایج فوق العاده ای را کسب نماید و از 19 دیدار خود 50 امتیاز را بدست آورد. ستارگان پی اس جی موفق شده اند 58 گل را تا به اینجای فصل به ثمر برسانند و یکی از خطرناک ترین خطوط حمله حال حاضر فوتبال اروپا را به نام خود ثبت نمایند. تیم های موناکو و لیون با 41 امتیاز در تعقیب پاریسی ها در جدول لیگ 1 فرانسه هستند.

پاری سن ژرمن

                                                                                                                                                       پاری سن ژرمن

در آلمان اختلاف تیم صدرنشین کمی بیشتر است و بایرن مونیخ با وجود اینکه در ابتدای فصل سرمربی خود را تغییر داد، توانسته است از 17 دیدار خود 41 امتیاز را برای خود به ارمغان بیاورد و فاصله اش را با شالکه رده دومی به 11 امتیاز افزایش دهد. بایرن در حال حاضر روزهای خوبی را با هاینکس تجربه می کند.

بایرن مونیخ

                                                                                                                                                           بایرن مونیخ

در لیگ برتر انگلیس اگر یک تیم بتواند عنوان قهرمانی را بدست آورد، آن تیم منچستر سیتی است. پپ گواردیولا در این فصل لیگ جزیره یک تیم خارق العاده را تدارک دیده است. منچستر سیتی در این فصل بدون شکست ظاهر شده است و با کسب 55 امتیاز از 19 دیدار، خود را از سایر تیم های مطرح لیگ برتر جدا کرده است. سیتیزن ها توانسته اند تا هفته نوزدهم 13 امتیاز اختلاف را با منچستر یونایتد رده دومی بوجود آورند.

منچسترسیتی

                                                                                                                                                    منچسترسیتی

منبع: ورزش 11

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس