شمال سوریه.jpg

از جنوب استان ادلب خبر می رسد درگیری ها به شدت در جنوب شهرک راهبردی ابودالی ادامه دارد؛ این شهرک مهم ترین پایگاه عناصر تروریستی جبهه النصره در جنوب استان ادلب است.

به گزارش مشرق، همزمان با پیشروی های نیروهای جبهه مقاومت در جنوب استان ادلب و جنوب غرب استان حلب (حومه شهرک خناصر)، دهها تن از عناصر تروریستی جبهه النصره حمات سنگینی را در حومه جنوب غرب شهر حلب انجام دادند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد:  عناصر تروریستی حملات گسترده خود را از حومه شمالی شهرک «خان طومان» علیه ایستگاه های دفاعی نیروهای جبهه مقاومت در منطقه «الرحبه» ترتیب دادند.

عناصر تروریستی در گام نخست تلاش کردند با چند خودروی انتحاری مواضع نیروهای جبهه را هدف قرار دهند؛ درگیری ها در این محور بیش از ۹ ساعت ادامه داشت و در نهایت نیروهای مقاومت موفق به دفع حملات در این محور شدند.

نیروهای مقاومت در جریان دفع حملات توانستند حدود ۳۰ تن از عناصر تروریستی را از پای درآورند و دهها تن دیگر را زخمی کنند. تروریست‌ها درصدد بودند با اشغال منطقه «الرحبه»، امنیت مسیر ارتباطی جنوب حلب (اثریا -حلب) و حومه جنوبی شهر حلب را تحت تاثیر قرار دهند.

به گزارش مشرق، از جنوب استان ادلب خبر می رسد درگیری ها به شدت در جنوب شهرک راهبردی ابودالی ادامه دارد؛ این شهرک مهم‌ترین پایگاه عناصر تروریستی جبهه النصره در جنوب استان ادلب است. یگان موشکی و توپخانه جبهه مقاومت هم با تمام قدرت در حال هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها در این شهرک است.

از سویی دیگر، درگیری ها میان تروریست های جبهه النصره و داعش در شمال استان حماه و جنوب استان ادلب ادامه دارد؛ پس از درگیری های سنگین، شهرک «رسم الحمام» به اشغال تروریست‌های داعش درآمد. تروریست‌های جبهه النصره هم به مناطق حومه عقب نشینی کردند.

پس از بیعت تروریست‌های جندالاقصی با داعش، تروریست‌های جبهه النصره در جنوب استان ادلب و شمال استان حماه شکست‌های سنگینی را متحمل شده‌اند؛ در جریان درگیری‌ها تاکنون صدها تن از طرفین به هلاکت رسیده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سربدار IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    11 2
    داعش محصول پروژه ای به اسم لانه زنبور در سرویس های اطلاعاتی غرب بود! هیلاری کلینتون تو کتاب گزینه های دشوار، رسماً گفت داعش و ما ساختیم و برای رسمیت دادن اون شخصا به 120 کشور سفر کردم! ترامپ رسماً گفت داعش و اوباما ایجاد کرد خداوند همه شان را لعنت کند که این همه جنایت مرتکب شدند
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
      0 0
      این متن رو هر کی گذاشته خدا پدر و مادرش را بیامرزد خیلی کیف کردم
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
    0 0
    همه در جهان می دانند که آمریکا حامی نخست جنایت و تروریسم است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس