پلیس راهور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران و همچنین بارش باران در محورهای 5 استان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در ورودی کلانشهر تهران در آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران محدوده‌های ترمینال شهید کلانتری، پل فردیس، پل کلاک و گرمدره سنگین است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ترافیک در محور پاکدشت ـ تهران نیز نیمه‌سنگین گزارش شده است. 

وی به محدودیت تردد در محور رشت ـ قزوین که از روز گذشته شروع شده است، اشاره و بیان داشت: تا ششم ماه جاری روزهای شنبه از ساعت 12 تا 17، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه در بازه زمانی 8 تا 17 و روزهای چهارشنبه 8 تا 12 محدودیت تردد در باند جنوبی محور رشت ـ قزوین محدوده تونل قدیم منجیل اجرا می‌شود و تردد از کنارگذر تونل امکانپذیر است.

این مقام ارشد راهور ناجا به بارش باران در اغلب محورهای استان‌های مازندران و گیلان پرداخت و گفت:‌در محور زنجان ـ طارم در استان زنجان، محور باشماق در استان کردستان و سردشت ـ مهاباد در آذربایجان غربی بارش باران جریان دارد.

سرهنگ رحمانی به مه‌گرفتگی و کاهش دید افقی در بندر میناب و محور رودان در استان هرمزگان اشاره و خاطرنشان کرد: محورهای کلاله،‌ مراوه‌تپه در استان گلستان نیز مه‌گرفتگی و کاهش دید دارد. 

وی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس