کد خبر 813076
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
والیبال

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: مجوزی برای حسین‌آبادی صادر نکردیم، اما سربازها می‌توانند در سه ماه آخر خدمت خود جابجا بشوند!

به گزارش مشرق، طبق سنوات گذشته لیگ برتر والیبال شاهد حضور یک تیم زیر نظر تربیت بدنی نیروهای مسلح است تا بازیکنان سرباز بتوانند با حضور در این تیم دوران خدمت مقدس سربازی را سپری کنند. امسال تیم رعدپدافند کاشان پس از کش و قوس‌های فراوان و چرخیدن در شهرهای مختلف پا به لیگ برتر گذاشت و در نیم فصل اول نتوانست هیچ پیروزی کسب کند. برای نیم فصل دوم مسئولان این تیم تصمیم گرفتند تا فرهاد نفرزاده را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کنند، چون در سال‌های گذشته او همیشه هدایت سربازهای حاضر در لیگ برتر را برعهده داشت.

پیش از شروع نیم فصل دوم جواد حسین‌آبادی، پشت خط زن تیم والیبال رعدپدافند کاشان در اتفاقی عجیب این تیم را ترک کرد و راهی خاتم اردکان شد. طبق قانون و نامه‌ای که شخص سردار مهرعلی باران‌چشمه به داورزنی ارسال کرده برای چنین جابجایی‌هایی بازیکنان باید مجوز تربیت بدنی نیروهای مسلح را بگیرند، اما این اتفاق برای حسین‌آبادی رخ نداد. حالا اینکه این بازیکن چگونه توانست بدون پایان خدمت سربازی‌اش به تیمی غیر از رعدپدافند کاشان برود موضوعی است که خبرنگار فارس آن را پیگیری کرده است.

مهرعلی باران چشمه، رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جابجایی این بازیکن و اینکه آیا تربیت بدنی نیروهای مسلح مجوزی برای او صادر کرده است یا خیر، اظهار داشت: من خبر این جابجایی را به تازگی شنیدم و قطعا آن را پیگیری خواهم کرد. نامه‌ای به دست ما رسیده که خواسته شده این بازیکن بتواند به تیم دیگری برود. ما مجوزی برای حسین‌آبادی صادر نکرده‌ایم و فقط نامه درخواست مسئولان باشگاه برای جایجایی این بازیکن را داریم؛ البته پیش از این اعلام کرده‌ایم که سربازها می‌توانند در 3 ماه آخر خدمت خود جابجا شوند. حسین‌آبادی در مدت حضورش در تیم‌های نیروهای مسلح، مخصوصا مسابقات سیزم که در تهران برگزار شد، عملکرد بسیار خوبی داشت و بسیار به ما کمک کرد.

منوچهر پورحسن، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال درمورد جابجایی جواد حسین‌آبادی گفت: باشگاه رعدپدافند به ما نامه زد و اعلام کرد که این بازیکن آزاد است و می‌تواند به تیم دیگری برود. ما در ابتدای فصل مدارک تمام بازیکنان را جمع‌آوری می‌کنیم و استعلام می‌گیریم. اگر بازیکنی مدرک جعلی به ما بدهد و متوجه آن شویم، قطعا با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، با این اظهارات به نظر می‌رسد که مجوزی رسمی و کتبی برای جابجایی حسین‌آبادی صادر نشده و این بازیکن در نخستین بازی نیم فصل دوم بدون مجوز برای تیم جدیدش بازی کرده است. شاید بد نباشد مسئولان سازمان لیگ یک بار دیگر مدارکی که از بازیکنان گرفته‌اند را بازبینی کنند، چون به نظر می‌رسد از این دست بازیکنان در لیگ برتر والیبال کم نباشند!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس