کد خبر 812926
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
تارتار

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی معتقد است تیمش مستحق شکست مقابل گسترش فولاد نبوده و می‌توانست سه امتیاز این مسابقه را کسب کند.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از شکست تیمش برابر گسترش فولاد تبریز حاضر شد و اظهار کرد: بازی کاملا یک طرفه‌ای را شاهد بودیم. یکی از بهترین نمایش‌های پارس جنوبی بود.  کمی بدشانس و بی‌دقت بودیم و دروازه‌بان حریف نیز روز خوبی را پشت سر گذاشت.

او ادامه داد:‌ می‌توانستیم با اختلاف این تیم را شکست دهیم.  آن‌ها حرفه‌ای بازی کردند و از تک موقعیت خود استفاده کردند. اگر در صحنه‌ای که مشکوک به پنالتی بود، داور اشتباه تصمیم گرفته بود، من او را نمی‌بخشم و در آن دنیا باید جواب دهد. اگر این هجمه به راه افتاده است که برای پارس جنوبی پنالتی‌های زیادی گرفته می‌شود، ما چوب آن را می‌خوریم.

او اضافه کرد: بازیکنان ما سریع هستند و مدافعان حریف مجبور می‌شوند خطا کنند. تمام پنالتی‌هایی که به سود ما بوده درست اعلام شده است. این درست نیست که برنامه‌های تلویزیونی اعلام کردند پنالتی‌های زیادی برای پارس جنوبی گرفته شده است. به هر حال پنالتی درست باید گرفته شود. داور در آن صحنه اشتباه تاثیرگذاری را انجام داد.

سرمربی پارس جنوبی درباره خط حمله تیمش گفت: تیم ما خط حمله خوبی دارد. اما اگر مهاجمی از بازیکنان ما بهتر پیدا شود قطعا آن را جذب خواهیم کرد. در حال حاضر چنین مهاجمی در بازار نقل و انتقالات نیست. بازیکنان خارجی نیز تیم دارند و آن‌هایی در دسترس هستند کیفیت قابل قبولی ندارند. بازیکنان خارجی باکیفیت نیز هزینه بالایی می‌خواهند که اکنون در توان ما نیست. بودجه ما محدود است و نمی‌توانیم خیلی هزینه کنیم.

تارتار در پایان درباره بازیکنان مصدومش گفت: دلیل نمی‌شود که هر بازیکنی که برای سه یا چهار بازی مصدوم می‌شود او را کنار بگذاریم. باید به پای بازیکن خود بنشینیم و منتظر بمانیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس