کد خبر 812923
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
کریمی

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: یکی از سخت‌ترین بازی‌هایم را پشت سر گذاشتم.

به گزارش مشرق، فیروز کریمی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی گفت: یکی از سنگین‌ترین بازی‌هایی بود که تا الان انجام داده بودم. تمام راه‌های حمله را تیم پارس آزمایش کرد. از پارس جنوبی و مهدی تارتار شناخت داشتم.

وی با تمجید از دامادش افزود: به نظر من تارتار بهترین سرمربی لیگ است اگر چه پرسپولیس در جدول بالاتر است اما قبول کنیم با بضاعتی که پرسپولیس دارد صدرنشینی نمی‌تواند کار شاقی باشد. پرسپولیس جلوی سیاه‌جامگان 5 بازیکنش را نداشت چه اتفاقی افتاد؟ ساخت تیم با بازیکنان معمولی کار شاقی است که مهدی تارتار این کار را کرده است.

کریمی ادامه داد: دخسوس امروز توانست به خوبی از دروازه ما دفاع کند. او در بازی‌های قبلی هم خوب عمل کرده بود. خط دفاع ما هم به خوبی جلوی حملات پارس جنوبی را گرفت، به مهدی تارتار، باشگاه پارس‌جنوبی و همه هواداران این تیم تبریک می‌گویم. به جرات می‌گویم در این 10 بازی که من در گسترش فولاد حضور دارم هیچ‌تیمی به اندازه پارس‌جنوبی به ما فشار نیاورده بود، اما من شناخت خوبی از این تیم داشتم و تعویض‌های خوبی انجام دادیم. باید بگویم شخصیت ما در این بازی بیشتر تاثیرپذیر بود تا تاثیرگذار، چون با توجه به تفکرات حریف ما هم برای تیم‌مان نقشه می‌چیدیم.

سرمربی گسترش فولاد در ادامه با بیان اینکه تیمش مجبور بوده در لحظاتی از بازی عقب‌نشینی کند، خاطر نشان کرد: قسمتی از عقب‌نشینی ما تاکتیکی اما بخش اعظمی از آن روی اجبار و فشار حریف بود. در مجموع این بازی نمایش یک فوتبال زیبا بود که یکطرف آن سراسر هجومی و طرف دیگر دفاع خوب تیمی حضور داشت. ممکن است کسانی بگویند چرا ما آنقدر دفاع کردیم اما چاره‌ای نداشتیم، وقتی آنها به زمین ما می‌آیند ما هم که نمی‌توانیم به زمین آنها برویم. پارسی‌ها از موقعیت‌های خودشان استفاده نکردند اما ما به خوبی توانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. شاید آنها کمی هوشیارتر بودند می‌توانستند بالاتر از تیم ما قرار بگیرند.

کریمی درباره داوری این دیدار و شعارهایی که هواداران تیم پارس جنوبی در لحظاتی از بازی سر دادند، گفت: داوری خوب بود. شعارهایی هم که هواداران می‌دادند را من پای هواداران جم نمی‌گذارم.

وی تصریح کرد: به نظر من پارس جنوبی تا الان شاهکار کرده است. اولین تیم دسته اولی است که در منطقه سقوط قرار ندارد و در کورس قهرمانی هم است. یک‌بار مدیر یکی از تیم‌ها از من خواهش کرد تا به آن تیم بروم، چون تازه جراحی کرده بودم،‌ قبول نکردم، اما با کلی اصرار در نهایت پذیرفتم. تیم در حال افتادن بود که نجاتش دادیم،‌ اما در یک بازی در لحظات پایانی گل خوردیم و بازی مساوی شد، دیدم مدیر تیم دو دستی به سر خودش زد،‌ گفتم ببخشید کسی مُرده! گفتم نه سهمیه را از دست دادیم! تیم داشت می‌افتاد من نجاتش دادم، اما او دو دستی به سرش می‌زد که چرا سهمیه آسیا را از دست دادیم. به نظر من تیم پارس تا الان شاهکار کرده است. به نظر من این تیم بهترین نتیجه را تا الان گرفته است.

«یک خسته نباشید به تمام عوامل باشگاه پارس جنوبی می‌گویم»و وی با بیان این جمله ادامه داد: قبل از این بازی دعا کردم این دیدار را ما ببریم،‌ بقیه بازی‌ها را تارتار ببرد. به نظرم همین که این تیم در لیگ برتر باقی بماند کافی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس