پرسپولیس

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

به گزارش مشرق، فولاد خوزستان در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 14:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پرسپولیس بود که در این دیدار با نتیجه یک - یک به پایان رسید. مهدی رحیم زهیوی در دقیقه 89 برای میزبان گلزنی کرد و گادوین منشا در دقیقه 14 تک‌گل پرسپولیس را به ثمر رساند. (فیلم خلاصه این دیدار را اینجا ببینید)

ترکیب فولاد خوزستان: حامد لک، عبدالله کرمی، ایوب والی، پیمان شیرزادی، عبدالله ناصری (صابر حردانی - 72)، فرزاد جعفری، سینا مریدی، اصغر عاشوری، ایمان مبعلی (حسن بیت‌سعید - 57)، رحیم زهیوی و فرشاد جانفزا (امیر زلیکانی - 66).

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان (بشار رسن - 64)، فرشاد احمدزاده (شایان مصلح - 71)، علی علیپور (سیامک نعمتی - 77) و گادوین منشا.

نیمه اول
دقیقه 2:
مهدی رحیم‌زهیوی از روی یک ضربه ایستگاهی قصد باز کردن دروازه پرسپولیس را داشت که توپ او پس از برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.

دقیقه 14: ارسال محسن مسلمان از روی ضربه ایستگاهی با پرش گادوین منشا، ضربه سر او و گل پرسپولیس همراه شد. حامد لک معتقد بود منشا روی او خطا کرده و به داور مسابقه اعتراض کرد که با کارت زرد نیز جریمه شد.

دقیقه 15: ارسال فولادی‌ها روی دروازه پرسپولیس با ضربه قیچی فرشاد جانفزا همراه بود که توپ پس از برخورد به تیر دروازه علیرضا بیرانوند، توسط مدافعان این تیم دور شد.

دقیقه 20: محمد انصاری از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 29: گادوین منشا ضربه ایستگاهی خطرناکی به‌سمت دروازه فولاد شلیک کرد که توپ او به‌شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: ارسال روی دروازه پرسپولیس ضربه خطرناک فولادی‌ها را به‌دنبال داشت که بیرانوند موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 1+45: فولادی‌ها صاحب موقعیت خوبی شدند که ضربه جانفزا با فاصله‌ای کم و به‌شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

نیمه دوم


دقیقه 50: گادوین منشا در موقعیت خوبی قرار داشت که گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند، اما ضربه او به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه 72: ارسال فولاد روی دروازه پرسپولیس با ضربه‌ای زمینی و خطرناک همراه شد که بیرانوند در آستانه ورود به دروازه موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 73: ضدحمله برای پرسپولیسی‌ها با حرکت علی علیپور شکل گرفت که ضربه نهایی این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 87: سیدجلال حسینی به دلیل خطایی که پشت محوطه جریمه مرتکب شد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 89: صابر حردانی با پاسی عرضی مهدی رحیم زهیوی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن توانست گل تساوی را وارد دروازه بیرانوند کند.

با این تساوی پرسپولیس صدرنشین 37 امتیازی شد و فولاد نیز به امتیاز 28 رسید تا جایگاه خود را در رتبه سوم جدول مستحکم‌تر کند.


تراکتورسازان از استقلال خوزستان انتقام گرفتند

در دیگر دیدار هفته که همزمان با بازی پرسپولیس برگزار شد، تیم‌های تراکتورسازی و استقلال خوزستان از ساعت 14:30 امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 3 بر صفر تراکتورسازان خاتمه یافت. (فیلم خلاصه این دیدار را اینجا ببینید)

محمد ایران‌پوریان در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی و امید عالیشاه در دقیقه 45 و احسان پهلوان در دقیقه 2+90 برای تراکتورسازی گلزنی کردند. عالیشاه بیش از 11 ماه به علت محرومیت تراکتورسازی از میادین دور بود و توانست در نخستین دیدار رسمی خود، دروازه استقلال خوزستان را باز کند. میثم دورقی نیز در دقیقه 80، یک پنالتی برای استقلال خوزستان از دست داد.

تراکتورسازی با این پیروزی 20 امتیازی شد و موقتاً به رتبه نهم جدول صعود کرد. استقلال خوزستان هم با 14 امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول باقی ماند.

رضا کرمانشاهی داور این بازی به علیرضا زندوی، وحید نامداری، حکیم نصاری و میثم دورقی از استقلال خوزستان و مهدی مهدی‌پور از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد. همچنین کرمانشاهی در دقیقه 43، موسی کولیبالی را با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کرد تا خوزستانی‌ها حدود یک نیمه 10 نفره بازی کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۴۴۴۴ IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
    3 3
    لیگ پنجم .۸۲۳ دقیقه.وحید طالب لو .رکورد کلین شیت .بعضیا میخوان بیرانوندو بزرگ کنن رکورد طالب لو رو یادشان رفته یا .....
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
      2 2
      رکورد شکسته شد
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
    4 3
    گل پرسپولیس خطا بود .. یا ایهالناس ...
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
      2 2
      این تیم مافیای .هر کاری بکنه خطا نیست هر تیم دیگه ای بود گل خطا بود
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
      2 2
      زرشک!! منشا فقط دو تا گل خالی رو نزد
  • نصیر IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
    2 0
    من خودم پرسپولیسی هستم اما بیرانوند دیگه نباید به تیم ملی دعوت بشه! پرسپولیس عملآ 9 نفره بازی می کنه نه دروازه بان داره نه اون ربیع خواه هافبک دفاعیه فولاد فقط یه ضربه داخل دروازه داشت و گل شد تیرک دروازه و مدافعان بیشتر از بیرانوند توپ می گیرن اصلا مشخص نیست این روح هست یا دروازه بان!!!..حتی دروازه بانان لیگ یکی هم حرکت طولی روی خط و جهش درجا و جهش بلند رو برای گرفتن توپ دارن...با این دروازه بان ایران در جام جهانی مضحکه دنیا میشه
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
    2 3
    بیرانوند اعدام باید گردد...
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    1 1
    داور تمام تلاش خودشو کرد تا لنگ بازی رو در بیاره ولی حریف بیرانوند نشد
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    1 0
    بیشتر ترمز فولاد کشیده شد که در خانه امتیاز از دست داد با وجودی که دوم جدول بود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس