کد خبر 812833
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
بیرانوند

دروازه‌بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس رکورد گل نخوردن در لیگ برتر را شکست تا پس از ۱۷ سال این رکورد از دروازه‌بان اسبق سپاهان گرفته شود.

به گزارش مشرق، تا دقیقه ۷۲ دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس، علیرضا بیرانوند دروازه خود را بسته نگه داشت تا در لیگ برتر ایران تاریخ‌ساز شود.

پیش از این آرمناک پطروسیان دروازه‌بان ارمنستانی تیم سپاهان در اولین دوره لیگ برتر ۷۰۴ دقیقه گل نخورد و حالا بیرانوند با شکستن این رکورد و بسته نگه داشتن دروازه خود در ۷۰۵ دقیقه رکورد گل نخوردن در لیگ برتر را به دست آورد.

آخرین باری که دروازه بیرانوند در لیگ برتر باز شد در دقیقه ۸۷ بازی با سپاهان بود که جلال‌الدین علی‌محمدی برای تیم سپاهان گل زد و بعد از آن بیرانوند دیگر گل نخورد تا طلسم ۱۷ ساله پطروسیان امروز در اهواز توسط او شکسته شود.

این در حالی است که قطعاً تا آخر بازی اگر بیرانوند گل نخورد این رکورد بیشتر از ۷۰۵ دقیقه خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
    1 0
    شما ها مرتب برای بیرانوند آمار و رکورد الکی درست کنید و بیرانوند هم به خوردن گلهای زِپرتی ادامه میده ! علاوه بر لائی های با حالی که تاکنون خورده یه نگاه هم به گل امروز فولاد بیاندازید ! بارها گفته شده اگر پرسپولیس دفاع خوبی نداشت و هافبک های دونده به این دفاع کمک نمیکردند آقای بیرانوند به هیچ توپی نه نمیگفت ! بجای این آمار سازیهای الکی و بیخود و بی ارزش به ضعفها و ایرادات بیرانوند و توصیه و برنامه برای رفع آنها بدهید که تیم ملی را در جام جهانی دچار فاجعه نکند !
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
    2 0
    اما گند زد با اون گل خوردنش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس