کد خبر 812462
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
زیدان

سرمربی رئال مادرید شکست ۳ بر صفر برابر بارسلونا را دردناک عنوان کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از آس، رئال مادرید شنبه در هفته هفدهم لالیگا شکست تحقیرآمیزی را برابر بارسلونا تجربه کرد و با سه گل مغلوب مهمانش شد. زین‌ا لدین زیدان پس از بازی گفت: احساس خیلی بدی دارم. ما خیلی خوب شروع کردیم و در نیمه نخست بازی برابر بود. این شکست خیلی دردناک است. شکست خیلی سختی برای ما بود ولی فوتبال اینچنین است.

سرمربی رئال مادرید برای این بازی متیو کواچیچ را در ترکیب اصلی قرار داد و ایسکو را نیمکت‌نشین کرد. زیدان در این باره اظهار کرد: باید یک بازیکن را انتخاب می‌کردم. هدف ما این بود که از لیونل مسی محافظت کنیم و کواچیچ به خوبی این کار را انجام داد.

دنی کارواخال در این بازی حرکت عجیبی را انجام داد و برای اینکه توپ وارد دروازه مادرید نشود، آن را با دست گرفت و از بازی اخراج شد. سرمربی فرانسوی در رابطه با این حرکت گفت: این اتفاق خیلی بد بود. با اخراج کارواخال کاملا شرایط بازی تغییر کرد و ما به سختی توانستیم بازی را ادامه دهیم.

مادرید در نیمه دوم افت فاحشی داشت. زیدان درباره این موضوع گفت: در به ثمر رسیدن گل نخست یک اشتباه داشتیم و خیلی بد دفاع کردیم. بازی در این سطح به جزئیات  بستگی دارد. با این حال  پس از دریافت گل اول با احساس بازی نکردیم و منطقی بازی کردیم. با این شکست هیچ چیزی عوض نشد و نباید ناامید باشیم. لالیگا هنوز تمام نشده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس