کد خبر 812325
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
سعید شیرینی

سرپرست اسبق تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است حرف های ناگفتنی زیادی دارد که بیان آن می تواند به سود پرسپولیس باشد.

به گزارش مشرق، سعید شیرینی درباره مدت زمانی که صحبت‌هایی انجام نداده و حتی در خصوص حرف‌هایی که درباره او گفته شده حرفی نزده گفت: مدت هاست پس از کناره گیری از پرسپولیس سکوت اختیار کرده و به خاطر موفقیت تیم محبوبم هیچ مصاحبه‌ای انجام ندادم که خدای ناکرده تیم را به حاشیه ببرم.

وی ادامه داد: حرف های نامربوطی هم شنیدم و سختی‌های زیادی را متحمل شدم اما باز سکوت کردم تا پرسپولیس در مسیر موفقیت گام بردارد اما این روزها شاهد اتفاقاتی بودم که دل هواداران پرشمار این تیم را هم به درد آورده است. بنابراین تصمیم گرفتم اطلاعات مهمی را در اختیار وزارت ورزش بگذارم که به سود این تیم خواهد بود.

شیرینی تصریح کرد: البته بنا ندارم حرف‌های خصوصی خانواده پرسپولیس را به رسانه‌ها بکشانم و بر همین اساس از طریق این تریبون اعلام می‌کنم حاضرم این اطلاعات مهم و مفید را به سود پرسپولیس در اختیار وزارت ورزش بگذارم.

سرپرست سابق پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: ایمان داشته باشید این حرف را برای سهم خواهی نمی‌زنم و صرفا از سر دلسوزی است چرا که این روزها به همراه آقای پروین، حمید استیلی و سایر دوستان بیش از گذشته و با افتخار در خدمت پیشکسوتان پرسپولیس هستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس