دوچرخه

رئیس کلانتری 161 ابوذر از انهدام باند سارقان دوچرخه های حرفه ای در جنوب تهران خبرداد وگفت : تعداد80 دستگاه دوچرخه ازاین باند کشف و 5 نفر نیز دستگیرشدند.

به گزارش مشرق از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ اردشیر نادری افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه های حرفه ای در منطقه ابوذر عوامل عملیات کلانتری اقدامات پلیسی خود را آغاز کردند.

وی بابیان اینکه در تحقیقات رد پای یکی از سارقان سابقه دار دراین تحقیقات مشخص شد، اظهارداشت : این سارق سابقه داربه همراه 4 نفر از همدستان خود مغازه فروش دوچرخه ای را در خیابان هلال احمر اجاره کرده اند و دوچرخه های مسروقه به فروش می رسانند.

سرهنگ نادری تاکید کرد: انبارمحل دپو دوچرخه ها در خیابان قزوین شناسایی شد که از بازرسی ازاین محل تعداد 80 دستگاه کشف شد.ر

ئیس کلانتری 161 ابوذربا بیان اینکه سارقان اکثر دوچرخه ها را از جلوی در باشگاه های ورزشی و آموزشگاه های کنکور به سرقت می بردند ، تصریح کرد:مالباختگانی که درچند ماه اخیر دوچرخه شان به سرقت رفته است به کلانتری مراجعه کنند.

سرهنگ نادری گفت: راکبان دوچرخه توجه داشته باشند دوچرخه های خود را در محلی امن پارک کنند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
    3 0
    متأسفانه دوچرخه سواران در عین حالی که کمترین آسیب را برای محیط زیست دارند اما مورد بی مهری مسئولین شهری و مدیران مدارس و ... هستند. کاش اینجا هم مانند ژاپن و هلند و برخی کشورهای دیگر - علیرغم ضعف در برخی امور - پارکینگهای دوچرخه مجهز و بعضا طبقاتی و امن ایجاد شود. البته لازمه آن،‌ درک اهمیت دوچرخه برای سلامت روانی، اقتصادی و زیست محیطی جامعه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس