مجتبی جباری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: به نظر من سرور جپاروف به خوبی در میانه زمین برای استقلال بازی می‌کند و دیگر نیازی به حضور جباری در این تیم نیست.

به گزارش مشرق، محمد نوری درباره قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی و رویارویی استقلال با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: از زمانی که شفر هدایت استقلال را برعهده گرفته، این تیم روند رو به رشدی را طی کرده است و خدا را شکر در دو بازی اخیر مقابل سپاهان و ایران‌جوان هم این روند ادامه پیدا کرده است.

وی ادامه داد: ما در بازی‌های قبل هم می‌گفتیم و تأکید داشتیم که استقلال به مهاجم نیاز دارد، اما در دو بازی قبلی مهاجمان ما شش گل زده و عملکرد خوبی داشته‌اند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در مورد مصاف استقلال با صنعت نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: به نظرم اگر قرعه استقلال با تیم‌های خونه‌به‌خونه یا استقلال خوزستان برخورد می‌کرد، بهتر بود، اما اگر استقلال می‌خواهد قهرمان شود باید صنعت نفت را هم شکست دهد. البته من دوست داشتم پرسپولیس هم در این مرحله حضور داشت و با شکست این تیم قهرمان جام حذفی می‌شدیم.

نوری در مورد وضعیت مجتبی جباری و اینکه گفته می‌شود جدایی این بازیکن از استقلال قطعی شده است، خاطرنشان کرد: جدایی و یا ماندن جباری دست ما نیست و بستگی به تصمیم شفر دارد. سرمربی تیم اگر احتیاج داشته باشد او را در تیم حفظ خواهد کرد. من نظر خودم را فقط در مورد جباری گفتم، به نظر من کاری که جباری می‌خواهد در تیم انجام دهد را جپاروف به نحو احسن در زمین اجرا می‌کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه با تأکید بر اینکه او فقط نظر خودش را در مورد جباری گفته است، تصریح کرد: ما چند هافبک بسیار خوب در تیم داریم و به همین دلیل هم امید نورافکن به دفاع چپ منتقل شده است. بازهم من نظرم را می‌گویم، وقتی جباروف در تیم استقلال حضور دارد و خوب هم بازی می‌کند، دیگر نیازی به جباری نیست!

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش آیا جباری در لیست مازاد شفر قرار گرفته است، گفت: من اصلاً از این موضوع اطلاعی ندارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس