کد خبر 811548
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
قیمت خودرو

محدودیت عرضه برخی خودروهای داخلی باعث افزایش ۳۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومانی قیمت این خودروها در بازار شده است.

به گزارش مشرق، بررسی بازار خودروهای داخلی نشان می‌دهد محدودیت عرضه این محصولات از سوی شرکت‌های خودروساز عامل اصلی افزایش قیمت در بازار بوده است. درعین‌حال نباید بخشنامه‌های جدید خودروسازان برای افزایش قیمت کارخانه‌ای محصولاتشان را نیز نادیده گرفت. در این شرایط قیمت پژو۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی در بازار به ۳۴ میلیون تومان رسیده است. 

همچنین قیمت سمند EF7 نیز در بازار ۵۰۰ هزار تومان افزایش داشته و به ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. در مورد رنوکپچر نیز باید به افزایش ۳ میلیون تومانی قیمت این خودرو در بازار اشاره کرد که هم‌اکنون با قیمت ۱۲۸ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود.

طی روزهای جاری قیمت سوزوکی ویتارا نیز در بازار ۵ میلیون تومان افزایش یافت و به ۱۴۵ میلیون تومان رسید. در مورد مزدا۳ نیز باید به رشد ۳ میلیون تومانی قیمت این خودرو اشاره کنیم که هم‌اکنون با قیمت ۱۳۳ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. 

بررسی بازار خودروهای داخلی نشان می‌دهد قیمت ساندرو اتومات نیز افزایش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده و به ۵۴.۵ میلیون تومان رسیده است. درعین‌حال قیمت پژو۲۰۷ اتومات برخلاف خودروهای دیگر با کاهش قیمت روبرو شده و افت ۸۰۰ هزار تومانی را شاهد بوده است. در حال حاضر این خودرو با قیمت ۵۳ میلیون تومان در بازار خریدوفروش می‌شود.

جدول قیمت خودروهای داخلی به شرح زیر است با این توضیح که جدول چهارم متعلق به خودروهای خارجی است:

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس