کد خبر 810753
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
ولایتی نمایه

رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توصیه ما به فرانسه این است که کاری نکند منافع‌اش در منطقه دچار مشکل شود، فرانسه با موضع گیری‌های بی حساب و بی منطق در منطقه تضعیف خواهد شد.

به گزارش مشرق،  علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی  در حاشیه همایش « راویان دفاع مقدس» در واحد علوم و تحقیقات در جمع خبرنگاران درباره سفر مکرون به ایران گفت: توصیه ما به فرانسه این است که کاری نکند منافع‌اش در منطقه دچار مشکل شود، فرانسه با موضع گیری‌های بی حساب و بی منطق در منطقه تضعیف خواهد شد و خوب است حرف‌های سیاست مداران آمریکا مانند ترامپ را تکرار نکند.

وی افزود: فرانسه باید رفتارش بر اساس احترام متقابل باشد و اظهاراتی که در خصوص مسائل موشکی و حضور ما در منطقه می‌کند، مداخله در امور ایران است.

ولایتی اظهار داشت: پیروزی در عراق، سوریه، لبنان و یمن در صورتی استمرار خواهد داشت که مجموعه مقاومت از دستاوردهایش حراست کند، ما تا زمانی که لازم باشد در این کشورها حضور خواهیم داشت، جمهوری اسلامی ایران حضور فعال خودش را دارد. باید به این کشورها کمک کنیم و سدی در مقابل نفوذ آمریکا تشکیل دهیم.

رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد در رابطه با بودجه پژوهشی دانشگاه آزاد گفت: بودجه پژوهشی کم نمی‌شود نیاز باشد بیشتر هم اختصاص می‌دهیم به طوریکه براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، 10 درصد بودجه دانشگاه آزاد صرف پژوهش خواهد شد.

وی گفت: صحبت‌هایی با مسؤولان وزارت علوم داشته‌ایم تا تفاهم‌ بیشتری با وزارت علوم و همچنین وزارت بهداشت داشته باشیم.

ولایتی ادامه داد: بنای ما این است هیچ واحدی تعطیل نشود، ممکن است برخی واحدها که نزدیک به هم هستند ادغام شوند، ولی تعطیل نمی‌شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس