کد خبر 810353
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
وزیر دفاع

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: سرتیپ حاتمی در نشست امروز کمیسیون با اشاره به ابراز خصومت‌های آشکار علیه کشورمان بر تقویت بنیه دفاعی تاکید کرد.

به گزارش مشرق، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره نشست عصر امروز یکشنبه 26 آذر این کمیسیون گفت: امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاونانش در نشست امروز کمیسیون حضور یافتند و در مورد بودجه حوزه وزارت دفاع در لایحه بودجه سال 97 نظرات خود را مطرح کردند.

نقوی حسینی در این باره گفت: امیر حاتمی ضمن اشاره به دشمنی‌های آشکار علیه جمهوری اسلامی ایران، خصومت دشمنان در اظهارات بعضی مقامات کشورهای متجاوز را نیز آشکار دانست و از این جهت بر تقویت بنیه دفاعی تاکید کرد.

وی افزود: وزیر دفاع همچنین یادآور شد که با تلاش‌های صورت گرفته بخش عمده‌ای از مشکل حقوق و مزایای نیروهای مسلح حل شده است؛ البته عدم تحقق اختصاص 5% بودجه به بنیه دفاعی را نیز خاطرنشان کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حقوق و مزایای بازنشستگان نیروهای مسلح از موضوعات مورد توجه است، از این رو در لایحه بودجه، تقویت جدی آن پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: سپس محورهای مختلف بودجه حوزه وزارت دفاع، اعم از معیشت نیروهای مسلح، حقوق و مزایا، اماکن مسکونی خانه‌های سازمانی، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح، حوزه‌های مختلف صنایع نظامی و دفاعی هم مورد بحث قرار گرفت.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ پیشنهادهای ارائه شده درباره بودجه وزارت دفاع نیز مورد بررسی قرار گرفت، بنابراین از طریق نمایندگان کمیسیون در تلفیق بودجه پیگیری خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این گفت‌وگو اعلام کرد که طبق برنامه از پیش اعلام شده، اعضای کمیسیون فردا دوشنبه 27 آذر از سایت هسته‌ای یو سی اف اصفهان بازدید خواهند کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس