رسیدن نیروهای عراقی به مرز سوریه

تروریست های داعش در گام نخست حملات درصدد بودند ۳ خودروی انتحاری را در نزدیکی مواضع نیروهای عراقی در گذرگاه تل صفوک منفجر کنند اما با رصد دقیق یگان موشکی بسیج مردمی ناکام ماندند.

به گزارش مشرق، پس از آزادی سازی کامل عراق از لوث وجود گروه تروریستی داعش و پاکسازی صحرای الجزیره از تله های انفجاری کار گذاشته، شب گذشته دهها تن از تروریست ها حملات گسترده ای را از مناطق اشغالی در خاک سوریه علیه مواضع نیروهای عراقی در مناطق مرزی انجام دادند.

عناصر تروریستی داعش حملات سنگین خود را از شرق رود فرات ( جنوب شرق حسکه و شمال شرق دیرالزور) علیه مواضع تیپ یک بسیج مردمی عراق در نزدیکی گذرگاه مرزی تل صفوک ترتیب دادند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: تروریست های داعش در گام نخست حملات درصدد بودند ۳ خودروی انتحاری را در نزدیکی مواضع نیروهای عراقی در گذرگاه تل صفوک منفجر کنند اما با رصد دقیق یگان موشکی بسیج مردمی ناکام ماندند.

** برای مشاهده بهتر جزییات، روی نقشه کلیک کنید**

وی با بیان این که نیروهای بسیج مردمی به تمامی مناطق مرزی مشترک با سوریه اشراف دارند، گفت: یگان موشکی بسیج مردمی با چند موشک حرارتی توانستند ۳ خودروی انتحاری تروریست های داعش را قبل از رسیدن به مواضع خودی منهدم کنند.

این منبع میدانی افزود: موج دوم حملات عناصر تروریستی با ورود یگان های زمینی آنان آغاز شد اما پس از درگیری های سنگین چند ساعته نیروهای عراقی موفق شدند تروریست ها را در حومه گذرگاه تل صفوک عقب برانند؛ سایر عناصر تروریستی پس از متحمل شدن ضربات سنگین به سوی مناطق اشغالی در خاک سوریه متواری شدند.

به گزارش مشرق، در جریان درگیری ها در مناطق مرزی مشترک عراق و سوریه حدود ۳۰ تن از عناصر تروریستی داعش کشته و زخمی شدند و متاسفانه دو تن از نیروهای تیپ یک بسیج مردمی هم به شهادت رسیدند.

« موید صادق الدیراوی و کاظم لفته الایوبی» دو تن از نیروهای تیپ اول بسیج مردمی ( تیپ امام محمد باقر «ع») که در درگیری های شب گذشته به شهادت رسیدند؛ در حال حاضر، حملات تروریست های داعش علیه نیروهای عراقی در مناطق مرزی از مناطق تحت اشغال جنوب شرق سوریه صورت می گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
    4 2
    دیگر داعش و رهبرانشان حرفی برای گفتن ندارند؛ تروریست ها تاریخ انقضایشان به پایان رسیده است
  • کاظم غفاری IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
    8 0
    مرگ بر تروریست پرورهای آمریکایی؛ این تفکرهای صهیونیستی و آمریکایی برای همیشه از صحنه روزگار محو می شود
  • حسین2 IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
    5 2
    حالا باید زمینه ساز نابودی کامل رهبران این جریان باشیم که آمریکا و اسرائیل گردانندگان این تفکرات باطل و منحوس بودند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس