کد خبر 809552
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۰
موبایل

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تاکنون ۵۰ هزار گوشی اپل در کشور فعال شده است.

به گزارش مشرق، سید جواد حسینی‌کیا عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گمرک سالیانه از واردات موبایل  ۱۸ هزار میلیارد تومان در آمد دارد، اظهار داشت: با اجرای طرح رجیستری ۱۰۰۰ هزار میلیارد به این درآمدها افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه  در حال حاضر هم ۵۰هزار گوشی اپل در کشور  فعال شده است، ادامه داد: ۵۵ درصد این گوشی‌ها به صورت قانونی وارد کشور شده و ۴۵ درصد نیز به صورت غیر رسمی وارد کشور شده است.

نماینده مردم سنقر در مجلس تصریح کرد: البته برخی از این گوشی‌های که به صورت  غیر رسمی وارد کشور شده  برای توریست‌ها یا مسافران خارجی  است که به کشورمان سفر کرده‌اند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: با اجرای طرح رجیستری  از ورود مارک‌های غیر مجاز در حوزه گوشی موبایل  جلوگیری شد و کنترل مسائل بهداشتی مناسبی در این حوزه انجام شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محموداعرابی IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
    1 2
    ببینید چه میزان گوشی هرسال واردکشورمیشه که فقط گمرک 18000میلیاردتومان درآمدکسب میکنه این مسئولین بی عقل ما نمیتونن باهزینه کرد 10 درصد این مبلغ یعنی 1800 میلیاردتومان یک یاچندپلتفرم ایرانی تولیدکنن که هرسال این همه سرمایه مملکت خرج گوشی بازی جوونای خام ما نشه؟ ماکه تونستیم تو دانش هسته ای به خودکفائی برسیم دیگه طراحی وساخت گوشی موبایل کارسختی نیست به خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس