فیلم/ حمایت مسعود شجاعى طباطبايى از رئیسی

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری از افتتاح ۲ نگاه‌خانه جدید خبر داد و گفت: هر هفته در نگاه‌خانه حوزه هنری میزبان تصاویری از شهدا خواهیم بود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «سید مسعود شجاعی طباطبایی» مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری با بیان اینکه یکی از اهداف حوزه هنری تعامل و همکاری با هنرمندان شهرستانی است، اظهار داشت: هر هفته یک پوستر را با موضوع شهدا در حوزه هنری رونمایی می‌کنیم.

وی از افتتاح ۲ نگاه‌خانه جدید در حوزه هنری خبر داد و گفت: آثار هنرهای جدید که خلق شده در حوزه موضوعات ارزشی را در این ۲ نگاه‌خانه به نمایش خواهیم گذاشت. این فعالیت که با نمایش آثار یک هنرمند در یک نگاه خانه همراه است در کشور بی سابقه است.

شجاعی طباطبایی عنوان کرد: این فعالیت خیلی تاثیرگذار است و بستری برای تشویق هنرمندان و کمک به دیدن آن‌ها برای حضور در فضای مجازی خواهد بود. هر کدام از هنرمندان توانایی‌هایی زیادی دارند که باید شناخته شوند.

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری خاطرنشان کرد: بانک اطلاعاتی هنرمندان به زودی در سایت تجسمی تاسیس می‌شود و هر هنرمند می‌تواند اطلاعات خود را در آن به‌روزرسانی کند.

وی بیان کرد: تعامل خوبی با هنرمندان برقرار شده و بسترهایی برای سفارش کار را برای این عزیزان پیش‌بینی کرده‌ایم، تا بتوانیم از ظرفیت هنرمندان سراسر ایران استفاده کنیم.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس