شبکه قرآن و کربلا تی وی

در دیدار مدیران شبکه کربلا تی وی و کانال قرآن عراق با مدیر شبکه قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران بر تعامل تلویزیونی و رسانه‌ای تاکید شد.

به گزارش مشرق - حیدر جلوخان مدیر شبکه کربلا تی‌وی به همراه سیدحسنین حلو مدیر کانال تازه تاسیس قرآن عراق  با حضور در ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما  با محمدزاده مدیر این شبکه دیدار و گفتگو کردند.
 
در این جلسه حیدر جلوخان با ابراز خوشحالی از دیدار با مدیران شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی قرآن جمهوری اسلامی ایران، به ارائه گزارشی از شبکه تلویزیونی تازه تاسیس قرآن در عراق پرداخت وگفت: در گام نخست تمرکز این شبکه 24 ساعته بر پخش تلاوت‌های قرآن بود که در اقدامات بعدی به سمت برنامه سازی نیز گام برداشته‌ایم.
 
وی به فعالیتهای قرآنی جمهوری اسلامی ایران اشاره و عنوان کرد ؛ طبیعی است اگر بخواهیم دست همکاری به سوی کشوری دراز کنیم آن کشور قطعاً ایران خواهد بود و ما به دنبال پشتیبانی و همکاری شبکه قرآن و معارف سیما با توجه به تخصص و سابقه این شبکه در حوزه قرآن هستیم.
 
در ادامه این دیدار محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن خوش آمدگویی به مهمانان عراقی، تاسیس شبکه قرآن در کشور عراق را اقدامی مبارک دانست و گفت : بدون شک زیباترین صدای جهان صوت قرآن است و قرآن اقیانوسی است که همه باید از آن استفاده کنند.
 
محمدزاده به هم افزایی بین شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی قرآن در صدا و سیما ایران اشاره و عنوان کرد ؛ آرشیو خوبی از تلاوتهای قرآن در این سازمان و در شبکه قرآن و معارف سیما موجود است که می‌توانیم جهت استفاده در شبکه‌های تلویزیونی کشور عراق در اختیار شما بگذاریم.
 
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما  گفت: از پخش تلاوتهای قرآن به سبک قاریان عراقی در شبکه قرآن و معارف سیما استقبال می‌کنیم و همچنین با توجه به ماموریتهای این شبکه در حوزه قرآن و معارف تمایل داریم ارتباطی دوطرفه بین عتبه مقدس حسینیه و عباسیه علیهما السلام و این شبکه برقرار شود .

در این جلسه احمد ابوالقاسمی مدیر رادیو قرآن صدای جمهوری اسلامی ایران و همچنین سید عباس انجام مدیر شبکه رادیویی عربی و آفریقایی معاونت برون مرزی صدا و سیما نیز حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس