کد خبر 808339
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
زنگنه

عضو هیئت رئیسه مجلس سوال نماینده مشهد از وزیر نفت را درباره خام‌فروشی و واگذاری طرح‌های نفتی به بیگانگان و نقش باشگاه نفت اعلام وصول کرد.

به گزارش مشرق، محمدعلی وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه 21 آذر سوال جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد از وزیر نفت را درباره خام‌فروشی و واگذاری طرح‌های نفتی به بیگانگان و نقش باشگاه نفت اعلام وصول کرد.

وی در ادامه همچنین سوال مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود از وزیر جهاد کشاورزی را درباره کاهش تعرفه واردات محصولات کشاورزی و علت اعلام عدم خودکفایی گندم اعلام وصول کرد. 

به علاوه سوال نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران از بیژن زنگنه وزیر نفت نیز درباره علت آتش‌سوزی‌های مکرر در پالایشگاه‌های کشور و تحمیل هزینه‌های جانبی از سوی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

نماینده مردم تهران در ادامه، سوال حمیده زرآبادی و سیده فاطمه حسینی نمایندگان قزوین و تهران از وزیر ارتباطات درباره علت جایگزینی قرارداد نگهداری شش ماه زودتر از موعد و حجمی شدن قراردادها و همچنین سرانجام پروژه ارتقا و انتقال برنامه پنج ساله ارتباطات را هم اعلام وصول کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس