اربعین

مستند «اربعین» که روایتی از حال و هوای اربعین حسینی است، در دو قسمت چهل دقیقه‌ای به سفارش مرکز بسیج صدا و سیما توسط حمید مجتهدی از کارگردانان صاحب نام سینمای مستند در حال تولید است.

به گزارش مشرق، مستند «اربعین» که روایتی از حال و هوای اربعین حسینی است، در دو قسمت چهل دقیقه‌ای به سفارش مرکز بسیج صدا و سیما توسط حمید مجتهدی از کارگردانان صاحب نام سینمای مستند در حال تولید است.


این مستند دارای تصاویر بکر  هوایی و غیر هوایی دیده نشده از راهپیمایی اربعین و جمعیت، تصاویر داخل حرم امام حسین (ع) و داخل ضریح، شهر کربلا، سوژه‌های پیاده روی و تصویر آهسته و جالب از افرادی که در حال راه رفتن هستند را در خود گنجانده است.

محوریت کلی مستند اربعین شبیه به مجموعه مستندهای ایران است. موسیقی کار ساخته شده و علیرضا قربانی خواننده تیتراژ است.

کار در حال تدوین است و تقریبا تا پایان امسال مراحل فنی آن به پایان می‌رسد. به احتمال فراوان و با توجه به استقبال مدیران سیما از چنین مستندهایی احتمالا در مناسبت‌های مذهبی و شاید اربعین سال آینده از چندین شبکه سراسری پخش خواهد شود.

گفتنی است مجتهدی که پیشتر از این «مجموعه مستندهای ایران» را ساخته است،از جمله چهره های سرشناس در زمینه ی مستندسازی است که آثار او در فضای بین المللی نیز مورد استقبال قرار گرفته اند و مستند «اربعین» نخستین کار او در خصوص این موضوع مهم به حساب می آید که به همت مرکز بسیج صدا و سیما در حال تولید است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس