کد خبر 807743
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲
اسید پاشی

مرد سبزی فروش وزن میانسال که به اتهام طراحی واجرای دسیسه اسیدپاشی به مادرشوهر این زن تحت پیگرد قضایی هستند درتازه‌ ترین بازجویی‌ها اظهارات تازه‌ای علیه یکدیگرمطرح کردند.

به گزارش مشرق، مرد سبزی فروشی که مدت‌ها پس از اسیدپاشی بازداشت شده و هفته گذشته به جرم خود اعتراف کرده بود، دیروزهم برای ادامه تحقیقات، همراه عروس قربانی اسیدپاش به دادسرای جنایی تهران منتقل شد.عروس، زمانی که مقابل بازپرس محسن مدیر روستا ایستاد درپاسخ به سؤالات گفت: «من هرگزدستور اسیدپاشی به مادرشوهرم یا جاسازی مواد در مغازه همسرم را نداده‌ام.

اما زمانی که به روی مادرشوهرم اسیدپاشی شد با توجه به اینکه مرد سبزی فروش مدام از من می‌پرسید که پلیس دوربین‌های اطراف محل حادثه را بررسی کرده است یا نه، به او مشکوک شدم و حتی سه روز بعد از اسیدپاشی پیام دادم که او روی مادرشوهرم اسیدپاشیده؟

اما درجواب مدعی شد از ماجرا خبرندارد. در مورد جاسازی مواد داخل مغازه شوهرم ودرست کردن پاپوش برای او هم همین حدس را زدم. چرا که او به من گفته بود کاری می‌کند تا بتوانم از شوهرم براحتی طلاق بگیرم و با اوازدواج کنم.ولی من هرگز نمی‌خواستم با مرد سبزی فروش ازدواج کنم وفقط به خاطر تهدیدهایش و اینکه آدم خطرناکی بود مجبور بودم سکوت کنم.»

درحالی که عروس قربانی اسیدپاشی چنین ادعایی داشت، مرد سبزی فروش گفت: «مواد مخدر را خودم داخل مغازه همسر ماهرخ جاسازی کردم.البته او خودش کلید مغازه شوهرش را به من داد و حتی مواد را هم خودش تهیه کرد.بعد از آن هم چندین بار با پلیس تماس گرفتم تا اینکه شوهر ماهرخ بازداشت شد.

ماهرخ می‌گفت با این کار باعث میشه شوهرش سابقه دار شود و او بتواند راحت طلاق بگیرد. طرح سرقت از خانه را نیز ماهرخ داد. آن شب باهم مقابل خانه مادرشوهرش رفتیم که من وارد خانه شدم و از آنجا سرقت کردم. ماهرخ هم داخل ماشین نشسته بود. بعد ازآن چند بار هم با سنگ به شیشه خانه مادرشوهر ماهرخ زدم و دوربین‌های مداربسته خانه را دستکاری کردم و برایشان پیام‌های تهدید آمیزهم فرستادم. آخرین کاری هم که کردم این بود که طبق خواسته ماهرخ روی پیرزن اسیدپاشیدم.

ماهرخ از طریق من می‌خواست از همسرش وخانواده او انتقام بگیرد و من قربانی نقشه‌ای شدم که ماهرخ مجری آن بود.بدنبال اظهارات مرد سبزی فروش و زن میانسال، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور ادامه تحقیقات و بررسی اظهارات آنها را صادر کرد..

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    3 0
    بگو گرگ نه عروس
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    2 0
    عمو سبزی فروش چشم چرون و عروس گرگ هرزه
  • P IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    0 0
    چه شوهر بی عرضه ایی داشته این همه بلا سرش آورده کاری نکرده
  • سامان IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    0 0
    عالی بود مرسی
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    0 0
    عروسه ابروی ما دخترارو برد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس