ادلب سوریه

نیروهای مقاومت در یک ماه گذشته موفق شدند حدود ۲۶۵ کیلومتر مربع از شمال استان حماه و جنوب استان ادلب را از اشغال عناصر تروریستی جبهه النصره خارج کنند و به کنترل خود در بیاورند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از جنوب استان ادلب حاکیست، پیشروی نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در محورهای مختلف ادامه دارد و عناصر تروریستی خسارت هایی سنگینی را در برخی مناطق متحمل شده اند.

نیروهای سوری و مقاومت پس از تثبیت مواضع در شهرک «بلیل» با پشتیبانی جنگنده های روسی به سمت حومه شمالی منطقه پیشروی کردند و بعد از درگیری های سنگین موفق شدند شهرک های « شطیب، الهویه و الظافریه» را از اشغال تروریست های داعش خارج کنند.

ارتفاع «بولص» هم در جریان عملیات عصر امروز ( یک شنبه) به کنترل نیروهای جبهه مقاومت درآمد؛ در جریان درگیری ها حدود ۳۵ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند؛ از حومه شهرک «القاهره» هم خبر می رسد پیشروی های نیروهای مقاومت ادامه دارد.

در این محور هم حملات گسترده ای علیه تروریست های جبهه النصره ترتیب داده شد و  در نهایت شهرک های «رجم الاحمر و ام تریکه» به کنترل نیروهای جبهه مقاومت درآمد؛ در این عملیات هم ۳۰ تروریست کشته و زخمی شدند.

**برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید**

در حال حاضر، نیروهای جبهه مقاومت خود را به ورودی شهرک «ابودالی»، مهمترین پایگاه گروه تروریستی جبهه النصره در جنوب استان ادلب رسانده اند؛ عملیات پاکسازی شهرک های «طامه، دجاج، المشرفه، الرویضه و المشهد» در جنوب استان ادلب هم در دستور کار نیروهای جبهه مقاومت است.

به گزارش مشرق، نیروهای مقاومت در یک ماه گذشته موفق شدند حدود ۲۶۵ کیلومتر مربع از  شمال استان حماه و جنوب استان ادلب را از اشغال عناصر تروریستی جبهه النصره خارج کنند و به کنترل خود در بیاورند.

درگیری ها میان عناصر تروریستی داعش و جبهه النصره در شمال استان حماه و در نزدیکی مرزهای جنوبی استان ادلب هم ادامه دارد؛ گروه تروریستی جبهه النصره در این محور باز هم متحمل شکست های جدیدی شد و کنترل روستای «الخالدیه و باشکون» را از دست داد. در جریان درگیری ها ۲۳ تن از تروریست های جبهه النصره توسط عناصر تروریستی داعش از پای درآمدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    1 6
    داعش و جبهه النصره در شمال استان حماه .. داعش که چیزی ازش نمونده
  • افغانی IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    2 17
    به نظر مشرق خیلی داعش رو دوستدار دراد
  • بی سواد IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    1 16
    گروه تروریستی جبهه النصره به زودی حاکم سیاسی در سوریه میشود و ما باید با اینها برادر بشویم
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
      4 1
      معلومه !
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
      8 0
      این خواب دسترسی به حکومت سوریه و حکومت تروریستها در این کشور رو حامیانش به گور خواهند برد
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    15 1
    انتقام خون شهیدان خان طومان نزدیک است
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
      8 0
      ان شاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس