مجلس

سخنان انتقادی روحانی در روز تقدیم بودجه نسبت به مسکن مهر، فریادهای اعتراض و مخالفت نمایندگان را به همراه داشت.

به گزارش مشرق، بخشی از اظهارات حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در نشست علنی امروز (یکشنبه 19 آذر) مجلس شورای اسلامی، پیش از تقدیم لایحه بودجه سال 97 کل کشور حاشیه‌ساز شد. 

بر این اساس، روحانی که هنگام ارائه گزارشی از رشد مسکن کنایه‌ای هم به مسکن مهر زد و گفت که اگر در بیابانی برجی را بالا بردیم، باید به فکر مدرسه، مسجد، کلانتری و ... آن هم می‌بودیم. 

وی اظهار داشت: مسکن جا دارد و احداث مسکن مهر با وجود بافت فرسوده شهری اشتباه بود؛ مشکل مسکن مهر این نیست که پایه‌اش شل است یا سفت؛ می‌خواهد شل باشد می‌خواهد سفت باشد، بلکه مشکل مسکن مهر این بود که با استقراض از بانک مرکزی و از جیب فقرا ساخته شد و موجب شد پایه پولی بالا رود. 

این اظهارات رئیس‌جمهور با فریادهای اعتراض نمایندگان مواجه شد، به طوری که برخی از نمایندگان معترض با فریاد «دو دو» مخالفت خود را با نظر روحانی نسبت به مسکن مهر اعلام کردند و برخی دیگر نیز با صدای بلند از وی می‌خواستند که مسکن مهر را تکمیل کند، نه اینکه با آن مخالفت ورزد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود48 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
    16 0
    نخير مثل اينكه اين شيخ به هيچ وجه من الوجود از رو نميره!! حقيقتا" كه شيخنا ! سنگ پاي قزوين را شرمنده خودشون فرموده اند !!
  • SE ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
    11 0
    آقای روحانی عمدا خود را به آن راه می زند. هدف از مسکن مهر حذف قیمت زمین از مسکن بود. اما ایشان که دم از بازسازی بافتهای فرسوده می زند گویی که نمی داند که هر ند این ساختمانها فرسوده هستند اما زمین آنها بسیار گرانقیمت است و در صورت بازسازی مطلقا اقشار فقیر امکان خرید آن را نخواهند داشت. در واقع اظهارات رییس جمهور هیچ فرقی با منافع تراکم سازها ندارد.
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
    9 0
    اگه روحانی و وزیر مسکنش عرضه دارند خانه بهتر و در جای مناسبتر و دارای همه امکانات بسازند نه هر روز یه بهانه الکی درست میکنند حد اقل مسکن مهر ملت ضغیف را خانه دار کرد شما برای ملت چه کردید وافغا که خودتان هم نمی دانید چه میگید
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
    4 0
    بگیر ای جوان دست درویش پیر نه خود را بیداز و بگو دستم بگیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس