کد خبر 806614
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
عبدالله ویسی

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: استعفایم فیلم بازی کردن نبود. باید هیأت مدیره باشگاه تشکیل شود و وضعیت تیم را مشخص کنند.

به گزارش مشرق، استقلال خوزستان در 2 سال اخیر با مشکلات فراوان مالی روبه‌رو بوده و حتی در مقاطعی از فصل هزینه برای انجام سفرهای این تیم با مشکلات بسیار زیادی تأمین شده است. بعد از شکست استقلال خوزستان مقابل صنعت نفت با توجه به مشکلات موجود عبدالله ویسی سرمربی این تیم تصمیم به استعفا گرفت.

ویسی در مورد استعفایش و مسائل اخیر صحبت‌های زیر را انجام داد:

* به خاطر فوتبال خوزستان استعفا کردم 

ویسی در مورد اینکه آیا مسئولان باشگاه واکنشی به استعفای او داشته‌اند عنوان کرد: بله استعفایم برای بازیکنان، مسئولان باشگاه و هواداران مهم بود و دیدید در این مدت چقدر به من پیام دادند و درخواست کردند به خاطر فوتبال خوزستان بازگردم اما من به خاطر فوتبال خوزستان استعفا دادم تا شرایط از این بدتر نشود. باید وضعیت را درست کنم تا بتوانیم کارمان را بدون مشکل انجام دهیم و با تمرکز لازم در نیم فصل دوم به میدان برویم. تراکتورسازی حریف ما در مرحله یک چهارم جام حذفی است آنها قرار است 6، 7 بازیکن جدید بگیرند و این در شرایطی است که 7، 8 بازیکن خواستار جدایی از جمع ما هستند. در این شرایط من چطور تیمم را به میدان بفرستم تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم به هر حال ما نماینده استان هستیم و نتایج ما آبروی استان است.

* خوشی مردم فقط فوتبال است

وی در ادامه یادآور شد: در خوزستان آب و هوا نداریم، گردوخاک را تنفس می‌کنیم و هنگام باران سرب و خاک روی سرمان می‌ریزد، درآمد خوبی هم وجود ندارد در این شرایط تنها خوشی مردم فوتبال است. من می‌خواهم در شرایطی برگردم که بتوانم کمکی انجام دهم. در این مدت حتی یک ریال هم نگرفتم و تمام تلاشم را کردم ولی این طور نمی‌توان کار را پیش برد.

* برای سقوط استقلال خوزستان به این تیم نیامده‌ام

ویسی در مورد اینکه آیا خواستار عملی شدن تعهدات است، اظهار داشت: به تعهداتی که داده شده باید جامه عمل بپوشانم من اینجا نیامده‌ام تا تیم بیفتد و مردم ناراحت شوند ما می‌خواهیم باعث خوشحالی مردم شویم. جوانان زیادی بازی‌ها را آنالیز می‌کنند و عده‌ای هوادار هستند باید باعث شادی مردم شویم نه اینکه نتایجی بگیریم که روی اعصاب آنها برویم.

* فیلم بازی نمی‌کنم

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه از سال قبل بازیکنان و کادر فنی این تیم بارها اعتصاب کرده‌اند و این مسائل استعفا و اعتصاب به دلیل تکرار فراوان کمی غیرقابل باور شده است، گفت: بله این مسأله لوث شده است ولی من نه فیلم بازی کردم و نه چیز دیگری. یک ریال دریافت نکردم و از سالی که استقلال خوزستان قهرمان شد طلبکار هستم و پولم را نداده‌اند. هر پولی هم که داده شد بین بازیکنان تقسیم کردیم. حرف‌هایی که این بار زدم جدی است و اصلاً شوخی ندارم. به هر حال این آبروی فوتبالی من است. ما آبرویمان را ذره ذره جمع کردیم و نیاز به کمک داریم تا بتوانیم تیم را سرپا کنیم. وقتی عبدالرضا موسوی مالکیت کارخانه گروه ملی را بر عهده گرفت 20 هزار نفر خوشحال شدند چرا که این تعداد آدم از فعالیت این کارخانه کسب روزی می‌کنند. باید هیأت مدیره باشگاه تشکیل شود و تصمیمات درستی بگیرند. شما ببینید ما طی 10 هفته 7 امتیاز گرفتیم اما از زمانی که موسوی آمد طی 4 هفته 7 امتیاز کسب کردیم. این مسأله نشان می‌دهد که اعلام چنین خبری از لحاظ روانی روی بازیکنان تأثیر گذاشته است و آنها امیدوار شده‌اند در شرایطی که پول زیادی به اعضای تیم پرداخت نشد.

* موسوی گفت بیخود کردی استعفا دادی

ویسی در مورد اینکه موسوی چه واکنشی به استعفایش داشته است تصریح کرد: من با موسوی رفت و آمد خانوادگی دارم و ما از کوچکی با یکدیگر بزرگ شده‌ایم او خیلی صریح و بدون تعارف با من صحبت می‌کند. او فقط به من گفت بیخود کردی استعفا دادی و رفت.

* باید تا به الان 60 درصد قرارداد بازیکنان را می‌دادند

وی در رابطه با اینکه آیا طلب بازیکنان پرداخت خواهد شد تصریح کرد: خیلی از اعضای تیم طلبکار هستند میثم دورقی و چند تن دیگر از بازیکنان از سال‌های گذشته طلب دارند البته قولی که ما به بازیکنان دادیم در زمانی بود که موسوی در باشگاه حضور نداشت. قرار شد 30 درصد در ابتدا به بازیکنان بدهیم، 10 درصد در هفته دهم و 20 درصد در نیم‌فصل به ‌آنها پرداخت شود. یعنی با این حساب باید در نیم‌فصل 60 درصد به بازیکنان پول پرداخت شود. من دیگر نمی‌توانم به بازیکنان بگویم منتظر باشند تا تولید کارخانه خوب شود و پول برسد. واقعاً دیگر نمی‌توانم به آنها قولی بدهم.

* مکوندی و لوینیان تمرینات را دنبال می‌کنند

سرمربی تیم استقلال خوزستان در رابطه با اینکه آیا او در تمرینات حاضر نمی‌شود، تصریح کرد: خیر. مکوندی و لوینیان خیلی محکم و قوی تمرینات را دنبال می‌کنند تا هیأت مدیره باشگاه تشکیل شود تا ببینیم مسئولان باشگاه و عبدالنبی شولی سرپرست باشگاه چه اقدامی می‌کنند. البته موسوی در حال حاضر خارج از کشور حضور دارد.

* در بهترین شرایط رفتم و در بدترین شرایط بازگشتم

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: من در شرایطی استقلال خوزستان را ترک کردم که تیم بهترین وضعیت را داشت اما در بدترین شرایط بازگشتم امیدوارم وضعیت ایده‌آل شود. امسال اگر تیم بماند می‌گویند کار بزرگی انجام دادی ان‌شاءالله این اتفاق بیفتد اما من دوست دارم کارهای بزرگی را رقم بزنیم و مثل آن سالی که قهرمان شدیم باعث شادی مردم شویم شما همین الان ببینید ما در جمع 8 تیم برتر جام حذفی هستیم و اگر بتوانیم تراکتورسازی را شکست دهیم به جمع 4 تیم می‌آییم.

* از پیدا کردن صاحب خوشحال هستیم

ویسی در پایان گفت: خیلی خوشحالیم که صاحب پیدا کردیم و از آن شرایط بی‌سروسامان خارج شدیم امیدوارم هر چه سریعتر مشکلات تیم حل شود و استقلال خوزستان به وضعیت قابل قبولی برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس