کد خبر 806570
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
گرشاسبی- برانکو

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با فدراسیون فوتبال رایزنی خواهیم کرد تا نه باشگاه دچار افت شود و نه اینکه تیم ملی ضرر کند و بتواند همچنان افتخارآفرینی کند.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه تمرین امروز تیمش گفت: ما در سیستم و چارت سازمانی باشگاه، در جایی قرار داریم که اگر خودم هم نیستم کار باشگاه باید انجام شود. افرادی باید باشند که بتوانند این کارها را پیش ببرند و به همین دلیل آقای عرب را به باشگاه آوردیم تا در صورت نبود بنده، بتواند کارهای باشگاه را انجام بدهد.

وی افزود: عرب از افراد باتجربه و قدیمی وزارت ورزش است و می‌تواند در کارهای اجرایی باشگاه پرسپولیس به ما کمک زیادی کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه حاضر است  مورد خواسته کارلوس کی‌روش مبنی بر حضور ملی‌پوشان تیم‌ها بعد از انجام هر هفته از بازی‌های لیگ در اردوی تیم ملی موافقت کند؟ عنوان کرد: به هر صورت هدف اصلی ما کمک به تیم ملی است در مورد موضوعی که شما مطرح می‌کنید هنوز ابلاغ رسمی به باشگاه پرسپولیس نشده است. اگر این اتفاق رخ دهد با برانکو تشکیل جلسه داده و نظر او را می‌شنویم. پس از تصمیم‌گیری با فدراسیون فوتبال رایزنی خواهیم کرد تا نه باشگاه دچار افت شود و نه اینکه تیم ملی ضرر کند و بتواند همچنان افتخارآفرینی کند.

وی درباره زمان دقیق تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ نیز یادآور شد: در این مورد مشکلی وجود ندارد و ما روز یکشنبه جلسه نهایی را با برانکو برگزار خواهیم کرد. او علاقمند است به کارش در پرسپولیس ادامه دهد.

گرشاسبی در واکنش به این سوال که آیا برانکو لیست خریدی به باشگاه پرسپولیس ارائه داده و گویا امیدوار است که محرومیت این باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالات لغو شود، گفت: ما برای لغو محرومیت‌مان وکیل سعودی استخدام کرده‌ایم و امیدواریم دادگاه CAS ظرف سه، چهار روز آینده به نفع‌مان رای دهد. در کنار این موضوع در تلاشیم به صورت رفاقتی مشکلمان را با باشگاه ریزه‌اسپورت حل کنیم. هدفمان این است انشاءالله این فصل فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شویم و در آن صورت اگر برانکو نیازی ببیند تیم را تقویت خواهیم کرد.

وی در پایان در ارتباط با اعلام دبیرکل کنفدراسیون آسیا مبنی بر اینکه تیم‌های عربستانی و ایرانی در زمین بیطرف به مصاف هم خواهند رفت گفت: هیئت رئیسه اجرایی کنفدراسیون آسیا نظر دیگری در این مورد داشت، اما به یکباره دبیر کل کنفدراسیون آسیا اعلام کرد بازی تیم‌های ایرانی با عربستانی باید در زمین بی‌طرف برگزار شود. با توجه به همین مسئله فردا جلسه اضطراری بین مسئولان فدراسیون، مدیرعاملان چهار باشگاهی که قرار است در لیگ قهرمانان حضور داشته باشند و مسئولان ذیربط برگزار شده و تصمیم‌گیری شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس