کد خبر 806372
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
کی روش

نشریه 4-4-2 مدعی است مقامات فوتبال مالزی به دنبال راهی برای مذاکره و عقد قرارداد با کارلوس کی‌روش هستند و تنش‌های اخیر بین او و فدراسیون فوتبال را بهترین فرصت برای این مهم می‌دانند.

به گزارش مشرق، با توجه به اخباری که درباره نلو وینگادا منتشر شده، اتحادیه فوتبال مالزی  (FAM) در تلاش است تا سرمربی جدیدی برای تیم ملی فوتبال این کشور پیدا کند. این البته چندان عجیب نیست و بحث بر سر قرارداد با یک مربی بزرگ و نامی است. 4-4-2 با توجه به استدلال و مدارک عنوان شده از سوی مقامات فوتبال مالزی بر این باور است که حداقل 5 نامزد تا کنون با اتحادیه فوتبال مالزی در تماس بوده‌اند و شاید یکی از این گزینه‌ها کارلوس کی‌روش باشد.

درست است که گزینه وینگادا جواب نداده اما رییس قدیمی او چطور؟ به هر حال کی‌روش کسی است که با او در جام جهانی زیر 20 سال 1989 و 1991 کار کرده و وینگادا افتخار دستیاری او را داشته است. وینگادا نیز البته با فوتبال ایران غریبه نیست.

کی‌روش که از سال 2011 با فوتبال ایران همکاری داشته اکنون در شرایط سختی به سر می‌برد، شرایط سخت او برای ادامه کار با فوتبال ایران، مقامات فدراسیون فوتبال این کشور را نیز تحت فشار قرار داده و به نظر می‌رسد شایعه مربوط به اختلاف بین کی‌روش و فوتبالی‌ها چندان هم کذب و بی پایه نیست.

ویدئویی که کی‌روش منتشر کرد و در آن مقامات فوتبال ایران را تهدید به افشاگری کرد در تحریک سایر مشتریان برای عقد قرارداد با او بی تاثیر نبوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس