کد خبر 805979
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۰
بیت المقدس

واشنگتن به کارکنان کنسولگری آمریکا و خانواده های آنها در قدس اشغالی دستور داد از تردد در این شهر و کرانه باختری خودداری کنند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه النشره، کنسولگری آمریکا در قدس اشغالی به دلیل نگرانی از ناآرامی ها درباره تصمیم احتمالی دونالد ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی، به کارکنان و خانواده های آنها هشدار داد از ترددهای شخصی در این شهر یا کرانه باختری خودداری کنند.

گروه های فلسطینی تهدید کرده اند در صورتی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قدس اشغالی را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت بشناسد و یا برنامه انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی را اجرایی کند، تظاهرات گسترده ای برگزار خواهند کرد. قرار است ترامپ روز چهارشنبه درباره این موضوع سخنرانی کند.

در بیانیه منتشر شده روز سه شنبه، کنسولگری آمریکا گفت کارکنان دولتی می توانند به دلیل موارد کاری ضروری و فقط با تدابیر امنیتی بیشتر در سطح شهر تردد کنند.

در این بیانیه هشدار آمیز همچنین از شهروندان آمریکا درخواست شده است از حضور در اماکن عمومی و یا مناطقی که نیروهای پلیس و ارتش استقرار دارند، خودداری کنند.

در همین حال رسانه های آمریکایی از اعزام تفنگداران دریایی این کشور به برخی سفارتخانه ها در منطقه پیش از اعلام تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور پیرامون قدس خبر دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس