ولایتی

جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد در حضور رئیس هیئت موسس و هیئت امنای این دانشگاه نکاتی را مطرح کردند.

به گزارش مشرق، عصر امروز مراسم بزرگداشت 16 آذر با حضور علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد، فرهاد رهبر رئیس این دانشگاه و جمعی از مسئولان این دانشگاه در دانشکده فنی مهندسی واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

قبل از سخنرانی ولایتی جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به بیان دیدگاه ها و نکات مورد نظر خود درباره دانشگاه آزاد پرداختند.

مهدی کریمی نماینده نخبگان علمی دانشگاه آزاد و دانشجوی نمونه سال 1396 در بخشی از سخنان خود خواستار بازنگری در ساختار دانشگاه و ایجاد اصلاحات گسترده در این دانشگاه شد و گفت: نخبگان و دانشجویان مستعد این دانشگاه برای همفکری و همکاری به مسئولان دانشگاه در این زمینه اعلام آمادگی می‌کنند.

وی ضمن درخواست برای برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه کشوری مطالبات این دانشجویان را که شامل تقاضای دیدار حضوری با رئیس هیئت موسس و رئیس دانشگاه آزاد، جذب و به کارگیری دانشجویان نمونه کشوری در دانشگاه آزاد، تخفیف به دانشجویان نخبه در زمینه هزینه‌ها و شهریه‌های دانشجویی، ایجاد تسهیلات برای فرصت مطالعاتی بود را مطرح کرد.

امیرتیمور طاهری به عنوان دبیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد(اتحادیه اول) دومین دانشجویی بود که نکات خود را مطرح کرد.

وی که به بررسی دیدگاه ها و شخصیت سیاسی ولایتی پرداخت در بخشی از سخنان خود، گفت: آقای دکتر اصلاحات که سهل است به نظر شهید مطهری همه اقشار باید در دانشگاه تریبون و حتی کرسی نظریه پردازی داشته باشند.

طاهری با بیان اینکه دانشگاه آزاد باید از مدار مدرک‌گرایی و بازار صدور مدرک خارج شود، خواستار حمایت مالی از تشکل‌های مالی دانشگاه آزاد شد.

محمدجواد ایزدی نماینده بسیج دانشجویی نیز در بخشی از سخنان خود ضمن استقبال از ادغام سه معاونت در این دانشگاه گفت: بیم این می‌رود که امورات وسیع این معاونت‌ها باعث شود برخی از کارها به خوبی انجام نشود و مسئولان این بخش با سیلی از کار روبرو شوند.

وی همچنین خواستار شفاف سازی مسئولان دانشگاه آزاد درباره پرداختهای مالی و حقوق های دریافتی شد.

آخرین دانشجو حسنی جمشیدی نماینده کانون‌های دانشگاهی و گروه‌های جهادی بود که خطاب به رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد درخواستی مبنی بر استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی برای اعزام به اردوهای جهادی را مطرح کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IQ ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
    1 0
    خدا شانس بده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس