کد خبر 80523
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۱

معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهید حاج حسن مقدم یک کوه اراده بود و هیچ کاری را نشدنی نمی دانست ، این شهید را کوهنوردی حرفه ای معرفی کرد که بسیاری از قله‌های مهم ایران و خارج از کشور را فتح کرده بود.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی در گفتگو با مهر، در خصوص ویژگیهای شخصیتی شهید حسن طهرانی مقدم گفت: شهید حاج حسن مقدم یک کوه اراده بود و هیچ کاری را نشدنی نمی دانست و با اراده ای که داشت همه موانع را برطرف می کرد.
وی با بیان اینکه شهید مقدم اهل کوهنوردی بود، گفت: این شهید بزرگوار ورزش کوهنوردی را بصورت حرفه ای انجام می داد بطوریکه اکثر قله های مهم چه در داخل کشور و چه در خارج کشور را فتح کرده بود.
معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح در بیان خاطره ای ورزشی از شهید مقدم گفت: زمانی که با هم به کوهنوردی رفته بودیم هر گاه اعضای گروه احساس خستگی می کردند حاج حسن با یک تکبیر و یا صلوات و ذکر یا علی همه را شارژ می کرد تا نهایتا همه به بالای کوه و قله صعود کنند.
وی تصریح کرد: با این روحیه ای که شهید مقدم داشت در کار هم همه را جلو می برد و ذکر امام زمان (عج) و حضرت زهرا (س) هم از زبانش قطع نمی شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس