تمدن اسلامی

نخستین همایش «نقشه راه انقلاب اسلامی» همزمان با سالگرد بیانات مقام معظم رهبری پیرامون فرایند تحقق اهداف انقلاب، روز یکشنبه و دوشنبه 12 و 13 آذرماه جاری در قم، تهران و تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، نخستین همایش «نقشه راه انقلاب اسلامی» همزمان با سالگرد بیانات مقام معظم رهبری پیرامون فرایند تحقق اهداف انقلاب، روز یکشنبه  و دوشنبه 12 و 13 آذرماه جاری در قم، تهران و تبریز برگزار می‌شود.

نخستین همایش تبیین بیانات مقام معظم رهبری پیرامون فرایند تحقق انقلاب اسلامی تا تمدن اسلامی، به همت بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی، دانشگاه امام حسین علیه السلام، بسیج مدرسه  علمیه معصومیه، بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز برگزار می شود.

این همایش همزمان با هفدهمین سالگرد بیانات مقام معظم رهبری در ۱۲ آذرماه سال ۷۹ و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی ثقفی مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی در قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی سالک در تبریز و حجت الاسلام و المسلمین  ابراهیمی در تهران پیرامون خاستگاه، افق‌های روشن و مخاطرات راه انقلاب تا تمدن اسلامی، برگزار خواهد شد.

17 سال پیش در چنین روزی...

17 سال پیش در روز 12 آذر ، نظام فکری و نظام عملی پیش روی انقلاب اسلامی، توسط رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام ارائه شد.

غفلت از این محور ها عامل اصلی کندی حرکت به سوی اهداف انقلاب اسلامی بالخصوص مرحله دولت سازی می باشد و کار به جایی می رسد که مرحله دولت سازی در هیجانات فصلی و انتخاباتی خلاصه می گردد.

در فضای کنونی کشور که برخی خواسته یا ناخواسته بر طبل تفرقه و  نا امیدی می کوبند، بازخوانی این محور ها  و آشنایی علمی و عملی با اندیشه ولایت سهم بسزایی در حرکت به سوی تحقق اهداف انقلاب خواهد داشت.

عدم آشنایی با اندیشه ولایت ریشه تمام سستی ها و کندی های یک امت است.

متن بسیار مهم سخنرانی مقام معظم رهبری در تاریخ 79/9/12 شامل سه محور می باشد:

جهان‌بینی انقلاب اسلامی
وظایف (ایدئولوژی مبتنی بر جهان‌بینی)
نقشه راه حرکت انقلاب (فرایند پنج مرحله‌ای تحقق اهداف انقلاب اسلامی)


از انقلاب اسلامی تا تمدن اسلامی

آدرس گردهمایی قم
یکشنبه۱۲آذر
ساعت 18:00
 سالن همایشهای مدرسه  علمیه معصومیه

آدرس گردهمایی تهران
یکشنبه۱۲آذر
ساعت 14:00
تالار اندیشه دانشگاه امام حسین علیه السلام

آدرس گردهمایی تبریز
دو شنبه 13آذر
 ساعت 12:30
 دانشگاه سراسری تبریز تالار شهید سلمان دانشکده کشاورزی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس