رئیسی

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی گفت: اگر بتوانیم به خوبی انجام وظیفه کنیم شاهد اتفاقات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خوبی خواهیم شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدمهدی محسنی عصر امروز در گردهمایی طلاب و روحانیون حامی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، اظهار داشت: پدیده انقلاب را نه‌تنها پدیده قرن موعود بلکه می‌توانیم پدیده تاریخ برشماریم.

وی افزود: امام خمینی (ره) فرمودند قصد ما از انقلاب آزادسازی قطعه‌ای در جهان برای ظهور امام عصر (عج) است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام‌ رئیسی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نقشه راه انقلاب اسلامی را ترسیم کردند و آن را انقلاب، نظام، دولت، جامعه و تمدن اسلامی برشمردند که ما دو مرحله اول را با موفقیت طی کرده‌ایم اما به دلایل مختلف در مرحله سوم یعنی دولت موفق نبوده‌ایم. 

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل موفق نبودن دولت این بوده که کارگزاران و مسئولان به احکام و مناسک دینی پایبند نیستند یا اینکه در سطوح مختلف مدیریت به‌ویژه ریاست جمهوری انتخاب اصلح با محوریت آموزه‌های دینی انجام‌نشده است.

محسنی با اشاره به اینکه ما باید با زمینه‌سازی مناسب زمینه انتخاب اصلح را فراهم کنیم، عنوان کرد: اگر بتوانیم به‌خوبی انجام‌وظیفه کنیم شاهد فرامین سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خوبی خواهیم شد، اگر به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم انقلابی بودن و ماندن توجه داشته باشیم به‌خوبی می‌توانیم حساسیت این دوره را درک کنیم.

وی بیان کرد: وضعیت کنونی انقلاب اسلامی حساسیت دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری را افزایش می‌دهد، همچنین در طراحی دولت اسلامی برای رسیدن به جامعه اسلامی و تمدن اسلامی باید بصیرت افزایی و روشنگری برای انتخاب گزینه اصلح دنبال شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس