کد خبر 804194
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
سیدجلال حسینی

بازیکن تیم پرسپولیس، گفت: قهرمانی نیم‌فصل مهم نیست و قهرمانی آخر فصل مهم است و ما برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 4 بر صفر به سود قرمزپوشان پایتخت به پایان رسید. 

سیدجلال حسینی در پایان این دیدار، اظهار داشت: بازی سختی بود فکر کنم یکی از بهترین‌ تیم‌های حاضر در لیگ بودند، تیم ذوب آهن کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. آنها با انگیزه و پرانرژی شروع کردند اما بچه‌های ما خوب کنترل کردند و خوب گل زدند. در نیمه دوم بازی را کاملاً کنترل کردیم. ما یکی از بهترین‌ها یعنی مهدی طارمی را نداشتیم. در برهه‌ای یکسری از بازیکنان مانند فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان را به دلیل مصدومیت نیز در ترکیب نداشتیم، حالا داریم تلاش می‌کنیم تا این روند امیدوارانه به راه‌مان ادامه بدهیم. کار امروز سخت بود، تیم ذوب آهن بازیکنان بلند قدی داشتند که کار را سخت کرده بود.

وی در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد قرعه‌کشی جام جهانی که امروز قرار است برگزار شود چیست، گفت: خیلی سخت است، امروز فکر کنم قرعه سختی به ما بخورد. امیدوارم که برنامه‌ریزی کنیم به عنوان بازیکن تیم ملی می‌گویم امیدوارم با هر گروهی روبه‌رو شدیم شبیه آنها بازی کنیم. باید مثل تیم‌های اسپانیا، آلمان دیدارهای تدارکاتی خوبی داشته باشیم. 

بازیکن تیم پرسپولیس در مورد پنالتی که داور بازی برای ذوب‌آهن گرفت، گفت: بازیکن حریف بلند قد بود دستش روی لباس ما بود و با بدن می‌چرخید فکر نکنم که پنالتی باشد.

وی در مورد قهرمانی نیم‌فصل پرسپولیس، گفت: قهرمانی نیم‌فصل مهم نیست قهرمانی آخر فصل مهم است و ما برای قهرمانی آخر فصل تلاش می‌کنیم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس