روحانی

رئیس‌جمهور شنبه هفته آینده در نخستین سفر استانی خود در دولت داوزدهم به زاهدان می‌رود.

به گزارش مشرق،  حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در اولین سفر استانی دولت دوازدهم؛ روز شنبه 11 آذر ماه و برای سفری دو روزه به استان سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور ضمن اعلام این خبر، گفت: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به همراه تعدادی از معاونین رییس جمهور، وزرا و مسوولان مرتبط شنبه آینده، با ورود به زابل و دیدار با مردم خونگرم و مومن این خطه، سفر خود به استان سیستان و بلوچستان را آغاز می کند.

پرویز اسماعیلی افزود: رئیس جمهور سپس به زاهدان سفر می کند و علاوه بر دیدار با گروهی از برگزیدگان استان، دستور افتتاح یا آغاز به کار پروژه های عمرانی متعددی در این استان را صادر خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن مناسبت ملی 16 آذر و همچنین در ایام پر برکت هفته وحدت، دکتر روحانی در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه زاهدان برگزار می شود، حضور خواهد یافت. در این برنامه نمایندگان تشکل های دانشجویی فعال در دانشگاهها نیز شرکت دارند.

اسماعیلی ادامه داد: رئیس جمهور در دومین روز سفر به استان سیستان و بلوچستان، اسکله بندر شهید بهشتی چابهار را افتتاح و علاوه بر شرکت در شورای اداری استان، با خبرنگاران نیز نشست خبری خواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس