کد خبر 803410
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
قتل

مرد جوان که نامزدش را با ضربه‌های قیچی از پا درآورده بود، 24 ساعت پس از جنایت لب به اعتراف گشود.

به گزارش مشرق،  رسیدگی به این پرونده از صبح روز شنبه و به دنبال گزارش قتل دختر جوانی در منطقه اسلامشهر همدان در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پس از حضور در محل جنایت با جسد دختر 34 ساله که با ضربه‌های جسم تیز به قتل رسیده بود روبه‌رو شدند.

بررسی صحنه جنایت نشان می‌داد، هیچ وسیله‌ای از خانه سرقت نشده و آثاری از ورود به زور بر روی در وجود ندارد.

این موضوع باعث شد کارآگاهان احتمال قتل توسط قاتلی آشنا را مطرح کنند. از سوی دیگر بر اساس گزارش پزشکی قانونی، قتل شامگاه جمعه رخ داده بود. پیدا شدن قیچی خونین در خانه مشخص کرد این زن با ضربه‌های قیچی به قتل رسیده است.

پس از بررسی صحنه جنایت، ماموران به تحقیق از فردی که ماجرا را به پلیس اطلاع داده بود پرداختند که او گفت: چند بار با دختر جوان که از بستگان نزدیکم بود تماس گرفتم اما او پاسخگو نبود. به موضوع مشکوک و راهی خانه‌اش شدم. پس از ورود به خانه با جسد دختر جوان روبه‌رو شده و با پلیس تماس گرفتم.

جسد مقتول با دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای همدان به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان جنایی کشف راز این قتل را به عهده گرفتند. 24 ساعت پس از این جنایت ماموران به نامزد مقتول مشکوک شده و او را دستگیر کردند.

متهم در بازجویی‌های اولیه منکر قتل شد و عنوان کرد، به دختر جوان علاقه داشته و از مرگ او ناراحت است.

ماموران که متوجه گفتار متناقض مرد جوان شده بودند به بازجویی‌ها ادامه دادند تا این که لب به اعتراف گشود و راز قتل نامزدش را فاش کرد.

مرد 37 ساله عنوان کرد: چندی پیش به خاطر اختلافاتی که با همسر اولم داشتم از او جدا شدم که حاصل این ازدواج دختری 10 ساله است. مدتی قبل با دختر جوان آشنا شدم. او بعد از فوت پدر و مادرش به تنهایی زندگی می‌کرد. 20 روز قبل نامزد کردیم. شامگاه پنجشنبه به خانه‌اش رفتم که با هم درگیری لفظی پیدا کردیم. در یک لحظه قیچی را برداشتم و چند ضربه به او زدم که باعث مرگش شد. خیلی ترسیده بودم و جسد را همان جا رها کرده و گریختم.

سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان در این باره گفت: متهم پس از اعتراف به قتل، به صحنه جنایت منتقل شد و در حضور بازپرس شعبه پنجم دادسرا به تشریح نحوه کشتن دختر جوان پرداخت.

وی افزود: مرد جوان پس از تفهیم اتهام قتل عمدی با قرار قانونی روانه زندان شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
    8 0
    وای خدا
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
    5 0
    چه خبره واقعا
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
    5 1
    که عشق اسان نمود اول ولی ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس