جسد

جسد زن جوانی که سر و صورتش غرق در خون بود در پارک هاشمی کشف شد.

به گزارش مشرق، ساعت 17:50 نهم آذر ماه جاری مأموران کلانتری 119 مهرآباد در تماس با بازپرس کشیک قتل اعلام کردند جسد غرق در خون زن جوانی در خیابان آزادی، خیابان هاشمی، پارک هاشمی کشف شده است که دقایقی بعد سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم حاضر شدند.

با حضور تیم جنایی در محل کشف جسد مشخص شد مأموران انتظامی یک مرد جوان را نیز در رابطه با این پرونده بازداشت کرده‌اند که این مرد سی ساله در اظهاراتش به بازپرس گفت: من، به زنی که جسدش داخل پارک کشف شده تذکر دادم، زیرا وی در حال کشیدن ماده مخدر شیشه بود و من به او گفتم در پارک شیشه نکشد چون زن و بچه مردم در این پارک تردد می‌کنند و با وی بحثم شد اما در نهایت محل را ترک کردم.

وی افزود: هنوز چند قدم از محل دور نشده بودم که دیدم این زن روی زمین افتاده و سر و صورتش پر از خون است، من نیز بسیار ترسیدم و فرار کردم.

مأموران در محل کشف جسد یک چاقو را نیز کشف کردند که این مرد با قبول اینکه چاقو متعلق به وی بوده، به مأموران گفت: چاقو متعلق به من بود اما من هیچ ضربه‌ای به متوفی نزدم و از ترسم چاقو را داخل پارک پرتاب کردم.

در بررسی از جسد کشف شده آثار ضربات چاقو روی بدن متوفی کشف نشد.

سرانجام با دستور سجاد منافی‌آذر؛ این مرد بازداشت شد و برای تحقیقات در اختیار مأموران قرار گرفت همچنین با توجه به اینکه جسد کشف شده مجهول‌الهویه بود، برای بررسی علت دقیق مرگ و شناسایی هویت به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IT ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    5 1
    فلاکت
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    6 0
    باز هم جسدی دیگر و اعتیادی دیگر تهران غرق شده
  • بازپرس IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    0 1
    مرد در بازداشت باشد دستورات بعدی را متعاقبا صادر خواهم کرد
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    1 0
    بیچاره مرد است اگر واقعا گناهکار نباشه
  • محموداعرابی IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    0 1
    مگه اینجا تگزاسه قرن بیسته؟ هرروز قتلهای فجیع. وقتش نرسیده که مسئولین یک آسیب شناسی جدی بدون حاشیه های سیاسی کنن. خجالت داره اسممون روگذاشتیم شیعه اما رفتارعصر غارنشین هاروانجام میدیم پناه برخدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس