نیروهای جبهه مقاومت در یک قدمی تروریست های النصره

نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های چند ساعته موفق شدند مواضع خود را در این شهرک تثبیت کنند؛ در این عملیات حدود 20 تن از تروریست ها از پای درآمدند.

به گزارش مشرق، رزمندگان جبهه مقاومت در شمال استان حماه( حومه شمالی شهرک السعن) پس از تثبیت مواضع در شهرک های « شخیتر و سرحا شمالی»، عملیات جدیدی را در محور شمالی آغاز کردند و پس از درگیری های شدید  توانستند با عقب راندن تروریست های جبهه النصره، شهرک «مستریحه»  و ارتفاع«الخزان» را به کنترل خود در بیاورند.

نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های چند ساعته موفق شدند مواضع خود را در این شهرک تثبیت کنند؛ در این عملیات حدود 20 تن از تروریست ها از پای درآمدند.

**برای مشاهده بهتر جزییات روی نقشه کلیک کنید**

نیروهای جبهه مقاومت در حال حاضر عملیات پاکسازی شهرک « ام میال» را در دستور کار قرار داده اند؛ در صورت پاکسازی این شهرک، نیروهای مقاومت به شهرک راهبردی «الرهجان»، مهمترین پایگاه گروه تروریستی جبهه النصره در شمال استان حماه خواهند رسید.

به گزارش مشرق، از حومه شمال غربی شهرک السعن هم خبر می رسد، درگیری های سنگین همچنان میان تروریست های داعش و  تروریست های جبهه النصره ادامه دارد.

عناصر تروریستی داعش در تازه ترین حملات علیه مواضع تروریست های جبهه النصره موفق شدند، شهرک های « ابوعجوه و مویلح الصوانه» را به اشغال خود درآوردند؛ حدود 60 تن از تروریست ها در جریان درگیری با یکدیگر به هلاکت رسیده اند.

از سویی دیگر،  138 تن از عناصر گروه تروریستی جبهه النصره، ( حزب الترکستانی) در درگیری های اخیر با نیروهای جبهه مقاومت در شمال حماه به هلاکت رسیده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
    83 1
    فتنه عبری عربی باسقوط قبیله سعود درحجاز تمام خواهدشد . به امید روزعید جهانی " بعدازشب "

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس