محمدرضا حاجی بیگی

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: همه اعضای هیئت مدیره و وزیر ورزش موافق ماندن برانکو در پرسپولیس هستند.

به گزارش مشرق، محمدرضا حاجی‌بیگی در مورد جلسه روز گذشته برانکو ایوانکوویچ با حسین هدایتی و اینکه این نشست با هماهنگی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بوده است یا نه گفت: شخصا در جریان این جلسه نبودم، اما اینکه آقای گرشاسبی از جلسه برانکو با هدایتی آگاهی داشت یا نه را بی‌اطلاع هستم.

وی در رابطه با مذاکرات گرشاسبی با برانکو در مورد تمدید قرارداد این مربی کروات یادآور شد: مذاکرات ما با برانکو روند خیلی خوبی در پیش گرفته و در واقع توافق بر سر خیلی از مسائل انجام شده است. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تمدید قرارداد برانکو ظرف یک هفته آینده نهایی خواهد شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ارتباط با اینکه گفته می‌شود جعفر کاشانی تنها عضو مخالف هیئت مدیره این باشگاه برای تمدید قرارداد برانکوست، عنوان کرد: تمام اعضای هیئت مدیره باشگاه با تمدید قرارداد برانکو موافق هستند. آقای کاشانی هم در جلسات هیئت مدیره مخالفتی با این مسئله نکرده‌ است و مشکلی با ماندن برانکو ندارد.

حاجی‌بیگی راجع به موضع وزیر ورزش در مورد برانکو تصریح کرد: وزیر ورزش هم موافق ماندن برانکو در پرسپولیس است و از تمدید قرارداد او استقبال کرده است.

وی  در مورد حضور بازیکنان پرسپولیس در منزل حسین هدایتی اظهار داشت: شناخت چندانی از حسین هدایتی ندارم که بخواهم درباره او اظهارنظر کنم، پس اجازه دهید پاسخی به این موضوع ندهم.

عضو هیئت مدیره باشگاه در ارتباط با اینکه آیا قرار است حسین هدایتی در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مسئولیت بگیرد؟، خاطر نشان کرد: هیچ صحبتی در مورد این موضوع در جلسات هیئت مدیره نشده است.

وی در پایان با اشاره به استعفای محمد ترکاشوند که گفته می‌شود به خاطر جلسه برانکو و بازیکنان پرسپولیس با حسین هدایتی بوده است، گفت: شب گذشته به یک‌باره متوجه استعفای ترکاشوند شدم و باید در جلسه فردای هیئت مدیره باشگاه دلیل این موضوع را متوجه شویم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس