کد خبر 803053
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
لابی

با پایان مراحل فیلم سینمایی «لابی» به نویسندگی و کارگردانی محمد پرویزی، این فیلم پر بازیگر آماده نمایش شده و دومین ساخته محمد پرویزی به زودی روی پرده سینماها می‌رود.

به گزارش مشرق - «لابی» که فیلمی اجتماعی با محوریت خاطرات است، در نووتل واقع در فرودگاه امام خمینی فیلمبرداری شده است و بازیگرانی همچون شهاب حسینی، ساره بیات، سحر دولتشاهی، مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، علیرضا آقاخانی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت دوست، مهرداد صدیقیان، آزاده صمدی، آرمان درویش، سام نوری، هستی مهدوی فرد، مهسا همتی، مارن میلر، سارا منجزی پور و الهام جعفرنژاد در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این اثر سینمایی که از جمله فیلم‌هایی بود که در زمان تولید سر و صدای زیادی به راه انداخت، با پایان مراحل فنی همچون تدوین، صداگذاری و... آماده نمایش‌شده است. روایت شدن قصه‌های مختلف از زبان بازیگران پرتعداد این فیلم، از ویژگی‌های فرم و روایت در «لابی» است.

در خلاصه داستان «لابی» آمده است: قصه مسافرانی که بارها بیشتر از وزن چمدان‌هایشان خاطره حمل می‌کنند.اسیر اتاق‌ها، راهروها و لابی‌ها میان خود و میان دیگران ... «لابی» قصه این آمد و شدهاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس