کد خبر 802932
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
حمله با چاقو

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: درگیری و نزاع دسته‌جمعی در مجتمع خورشید هشتم پیشوا منجر به مرگ یک جوان ۲۸ ساله در اثر ضربه چاقو شد.

به گزارش مشرق، مصطفی علیزاده امشب در گفت‌وگو با ما بیان داشت: ساعاتی پیش در پی اطلاع‌رسانی وقوع یک فقره نزاع و درگیری از طریق بیمارستان مفتح ورامین، این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور مأموران مشخص شد جوانی ۲۸ ساله با ضربه چاقو از ناحیه گردن مورد اصابت قرار گرفته است، اظهار کرد: با حضور به‌موقع مأموران، سه نفر دستگیر شدند و به گفته دستگیرشدگان، نفر اصلی این نزاع فراری است.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا بیان کرد: این درگیری ساعاتی پیش در منزل مجردی یکی از این جوانان رخ داده که طی گفته متهمان دستگیرشده، نزاع بر سر مسائل مالی بوده است.

وی افزود: در این نزاع، جوان ۲۸ ساله‌ای که در حال حاضر نمی‌توانیم نام وی را عنوان کنیم، مورد اصابت چاقو قرار می‌گیرد.

علیزاده اظهار کرد: پس از آسیب دیدن این جوان، دوستانش بلافاصله وی را به بیمارستان منتقل می‌کنند؛ اما از آنجا که از ناحیه شاهرگ مورد اصابت قرار گرفته بود، بر اثر خون زیاد از دست رفته در راه بیمارستان جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: پلیس پیگیر اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تر از علت حادثه و مشخصات افرادی هستند که در این نزاع نقش داشته‌اند.

علیزاده افزود: در حال حاضر، اوضاع آرام بوده و به‌طور کامل تحت کنترل پلیس است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس