کد خبر 801241
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
محمد بن سلمان

پادشاه و ولیعهد عربستان به صورت جداگانه پیام‌های تبریکی را به رئیس جمهوری لبنان به مناسبت هفتاد و چهارمین سالگرد استقلال این کشور فرستادند.

به گزارش مشرق، در بحبوحه تنش در روابط میان عربستان و لبنان، پادشاه و ولیعهد عربستان به صورت جداگانه پیام‌های تبریکی را به رئیس جمهوری لبنان به مناسبت هفتاد و چهارمین سالگرد استقلال این کشور فرستادند.

در همین حال، سعد حریری نخست‌وزیر مستعفی لبنان که در تاریخ 4 نوامبر در ریاض پایتخت عربستان سعودی استعفای خود را اعلام کرده بود پس از 17 روز سرانجام به بیروت بازگشت و  به مزار پدرش رفیق حریری نخست‌وزیر ترور شده لبنان رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
    9 1
    این همان طرحی بود که آمریکا با یازده سپتامبر و متهم کردن عربستا نقصد اجرایی کردن آن را داشت به این شکل که دادگاه عربستان سعودی و شاهزاده هایش را به هزار میلیارد دلار پرداخت خسارت محکوم کرد و سعودی ها تا تمام طلاهای این شاهزادگان را بالا نکشیده یمین ها با پناه دادن به این شاهزاده ها عربستان را را نابود نمایند مثل مقرن به یمن فرار کنند به همه شاهزاده ها این را مشرق جان تلگرام و ایمیل کن
  • حامد بی مخ IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    0 0
    حریری خاین هست اما متاسفانه مورد قبول سنیهای لبنان هست و جایگزینی نداره و نفوذس زیاده همین کارو سخت کرده وگرنه بشدت باهاش برخورد میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس