کد خبر 800547
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
محمد نصرتی

تعدادی از هواداران کرمانشاهی با در دست گرفتن بنرهایی از علی دایی بابت کمک به زلزله‌زدگان تشکر کردند.

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم سایپا- نفت تهران از ساعت 15:15 در ورزشگاه تختی برگزار شد.

* در ابتدای نیمه دوم بازیکنان تیم نفت به سمت علی دایی رفتند و با او عکس یادگاری گرفتند. بازیکنانی همچون محسن بنگر، امیرحسین فشنگچی، احمد آل نعمه بازیکنانی بودند که با علی دایی عکس یادگاری گرفتند و با وی خوش و بش کردند.

* برخی هواداران کرمانشاهی با در دست گرفتن دو بنر از علی دایی و جواد خیابانی بابت کمک به زلزله‌زدگان قدردانی و تشکر کردند.

* بعد از به ثمر رسیدن گل توسط مهدی ترابی در دقیقه 64 بازی علی دایی بسیار خوشحال شد، همچنین غلامپور مربی دروازه‌بانان تیم سایپا از خوشحالی زیاد بر روی شانه‌های علی دایی پرید تا خوشحالی خود را بابت گل با سرمربی تیم سایپا تقسیم کند.

* حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از ابتدای بازی روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته و با آرامش و سکوت خاصی بازی را دنبال می‌کنند. همچنین کمک مربی حمید درخشان در کنار زمین نکات فنی را به بازیکنان تیم نفت گوشزد کرد.

* مارکو آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه تختی حضور یافت تا بازیکنان دو تیم را زیر نظر بگیرد.

* تعداد زیادی هوادار خردسال برای تشویق تیم سایپا در ورزشگاه حضور دارند و علی دایی سرمربی این تیم را با شعار علی سلطان سرمربی تیم فوتبال سایپا را تشویق کردند.

* عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال نفت تهران هنگام ورود به زمین در دقیقه 72 بازی به سمت علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا رفت و از وی رخصت گرفت.

* علی دایی بابت موقعیت‌های از دست رفته بازیکنان خودش و بی‌دقتی مهاجمان تیم سایپا حسابی از دست بازیکنانش ناراحت بود و با صدای بلند به سمت نیمکت ذخیره فریاد می‌زد.

* دقیقه 80 بازی علی قلی‌زاده مهاجم تیم فوتبال سایپا در موقعیت تک به تک دروازه‌بان تیم نفت تهران قرار گرفت که با بی‌دقتی او این موقعیت از دست رفت. بعد از از دست رفتن این موقعیت علی دایی به شدت به این بازیکن معترض بود.

* در اواخر بازی تیم‌های فوتبال نفت تهران و سایپا تعدادی از هواداران تیم نفت بابت نتایج ضعیف این تیم گلایه کرده و شعارهایی علیه کادر فنی و مدیریت باشگاه سردادند. تماشاگران شعار حیا کن، رها کن را خطاب به درخشان سردادند.

* در دقیقه ۸۲ حمید درخشان به نصرتی گفت برای تعویض خودش را آماده کند تا به زمین برود اما این بازیکن از حضور در بازی امتناع کرد. درخشان چند بار این خواسته خود را تکرار کرد اما نصرتی از دستور سرمربی خود سرپیچی کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس