کد خبر 799535
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
بیژن حیدری

داور فوتبال کشورمان، گفت: کمک به مردم زلزله‌زده وظیفه انسانی‌ام بوده و داوری همیشه هست اما در این اتفاقات نادر باید در کنار مردم حضور داشت و به آنها کمک کرد.

به گزارش مشرق، بیژن حیدری در گفت‌وگو با برنامه فوتبال یک در خصوص اقدامی که پیرامون کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور انجام داد و از فدراسیون فوتبال خواست تا در این هفته قضاوتی نداشته باشد، گفت: من وظیفه کاری و انسانی‌ام را انجام دادم و کار بزرگی نکردم.

وی افزود: جا دارد از تمام ورزشکارانی که در این راه خیر گامی برداشته‌اند تشکر کنم و امیدوارم که حضور ‌آنها بتواند غم بزرگی که نصیب مردم کرمانشاه و غرب کشور شده را کم کند.

حیدری تأکید کرد: من صبح یکشنبه در کلینیک تصادفات در بیمارستان همدان حضور داشتم و متوجه شدم که زلزله در این شهر هم حس شده است. روز قبل ابلاغ فدراسیون فوتبال و کمیته داوران مبنی بر قضاوت دیدار پیکان و نفت را دریافت کرده بودم و روز دوشنبه نیز حس کردم که در مرکز تصادفات شهر همدان نیز به من نیاز است به همین علت طی تماسی که با آقای اصفهانیان داشتم خواهش کردم که این هفته قضاوت نداشته باشم و بتوانم کمک کوچکی به مردم زلزله‌زده غرب کشور انجام دهم.

داور کشورمان در پایان، گفت: داوری همیشه است ولی این اتفاقات نادر است و باید به کمک مردم رفت. وظیفه خودم دانستم که به مردم کمک کنم و خیلی خوشحالم که سهم کوچکی داشتم و امیدوارم شرایط مردم در غرب کشور هر چه سریعتر بهتر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
    4 0
    دمت گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس