مجلس

تصمیم نایب رئیس مجلس جهت پاسخگویی به محتوای نطق میان‌دستور نماینده مشهد با ایراد آئین‌نامه‌ای نمایندگان مواجه شد و نشست علنی مجلس را دقایقی به حاشیه برد.

به گزارش مشرق، امروز در نشست علنی مجلس و پس از نطق جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد که طی آن نسبت به نطق میان دستور مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس در جلسه روز دوشنبه مجلس انتقاد مطرح کرد، حاشیه‌ای رخ داد.

پس از انتقاد نماینده مشهد به آن بخش از نطق میان‌دستور پزشکیان که در صدد تبرئه فتنه‌گران و خواهان رفع حصر شده بود، مسعود پزشکیان تصمیم به پاسخگویی گرفت و گفت: طبق اصل 79 می‌خواهم پاسخ بگویم و البته فقط یک جمله از حضرت علی (ع) می‌گویم که بلافاصله حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان و محسن کوه‌کن نماینده لنجان به سمت تریبون هیأت رئیسه رفتند و به نایب رئیس مجلس متذکر شدند که طبق آئین‌نامه پزشکیان اکنون اجازه پاسخ گفتن به محتوای نطق میان دستور نمایندگان را ندارد. 

براساس این گزارش، پزشکیان نیز خاطرنشان کرد که من سخن نمی‌گویم اما حرفی که روز دوشنبه زدم مستدل و محکم است.

بنابراین گزارش، در این مقطع چند تن از نمایندگان اصلاح طلب مجلس نیز به سمت تریبون رفتند و سعی داشتند با فریاد تذکر ماده 79 به کریمی قدوسی اعتراض کرده و از پزشکیان بخواهند که پاسخ دهد اما نایب رئیس مجلس با مشاهده تشنج ایجاد شده اعلام کرد که از پاسخگویی منصرف شده است.

این گزارش حاکی است؛ پس از اعلام نام ناطق بعدی نمایندگانی چون احد آزادی‌خواه، احمد امیرآبادی فراهانی، عبدالحمید خدری و احمد مازنی کوشیدند با میانجی‌گری حاشیه ایجاد شده را به پایان برسانند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس