کد خبر 797816
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۸
بارگیری اقلام امدادی جهت ارسال به مناطق زلزله زده کردستان

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده‌های شهرستان ثلاث‌باباجانی که به دلیل وقوع زلزله و ریزش کوه مسدود شده بود دقایقی قبل به طور کامل بازگشایی شد.

به گزارش مشرق، شهاب نادری با اشاره به وقوع زلزله در استان کرمانشاه، اظهار داشت: با تلاش نیروهای امدادی جاده‌های شهرستان ثلاث‌باباجانی بازگشایی شد.

نماینده مردم اورامانات درمجلس شورای اسلامی با تشکر از زحمات استاندار کرمانشاه در اعزام نیروهای امدادی به منطقه، گفت: امیدوار هستم با تلاش نیروهای امدادی محورهای دشت ذهاب و ازگله که از محورهای اصلی تردد مردم این منطقه هستند بازگشایی شود.

نادری از اعزام چند ماشین حامل پتو و چندین دستگاه آمبولانس به منطقه خبر داد و افزود: با توجه به سردسیر بودن منطقه وسایل گرمایشی از نیازهای اصلی مردم حادثه‌دیده است.

وی با درخواست از بخشهای خصوصی و دانشگاه علوم پزشکی برای کمک‌رسانی به مردم حادثه‌دیده، بیان کرد: مردم در ثلاث‌باباجانی، ازگله و دشت ذهاب از نظر شرایط روحی و روانی در بحران به سر می‌برند.

نماینده مردم اورامانات درمجلس شورای اسلامی با دعوت مردم به حفظ آرامش در این شرایط، اظهار کرد: امدادرسانی و تأمین نیازهای اولیه و ضروری مردم در اولویت قرار دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس